خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد:

رتبه برتر آموزش مداحی کانون بسیج مداحان کازرون در فارس

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برتری آموزش مداحی کانون بسیج مداحان کازرون در فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۵۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مفاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در جلسه بسیج مداحان شهرستان کازرون بیان داشت: برای توانمندسازی مدیران هیأت‌های مذهبی خصوصا برنامه های ماه محرم وصفر توسط دست اندرکارن هیات های مذهبی برای بهره مندی هرچه بهتر شرکت کنندگان در عزای امام حسین(ع)و اهل بیت(ع) تاکید داشت.
وی ادامه داد: الحمدالله بسیج مداحان سپاه شهرستان کازرون با برنامه ریزی ها انجام شده در زمینه های مختلف فعالیت می نماید که تربیت مداحان اهل بیت(ع)از نونهال و نوجوان و جوان را می توان از برنامه های شاخص بسیج مداحان شهرستان نام برد که دارای رتبه برتر در سطح استان می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون اشاره داشت: گروه جهادی شهید عباس نریمان از بسیج مداحان شهرستان کازرون از گروه جهادی فعال در زمینه های ساخت و ساز و کمک به محرومین و مناطق برخوردار می باشد که از خیرین و دست اندرکاران این گروه جهادی که از مجموعه بسیج مداحان شهرستان می باشد تقدیر و تشکر را داریم.
وی ادامه نمود: فعالیت گروه جهادی شهید عباس نریمان از بسیج مداحان امسال علاوه بر اهداء بسته های معیشتی به محرومین کمک به ساخت ساختمان بهزیستی بخش خشت و منارتخته شهرستان می باشد که در مرحله اول مبلغ 50میلیون تومان و حضور گروه جهادی برای ساخت این مجموعه برای محرومین در این بخش شهرستان بوده است.

در ادامه مهدی خوبانی مسئول بسیج مداحان شهرستان کازرون در گزارشی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی مداحی در رده های نونهال ، نوجوان و جوانان اشاره و بر اهمیت تربیت مداحان اهل بیت توسط بسیج مداحان شهرستان کازرون و برنامه های گروه جهادی شهید عباس نریمان نکاتی را بیان داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها