حضور بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در همایش ۶ هزار نفری "روایت جهاد" در حرم امام راحل(ره)

سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز و بسیجیان این سپاه در همایش ۶ هزار نفری "روایت جهاد" در حرم امام راحل(ره) حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۵۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش ۶ هزار نفری "روایت جهاد" در حرم امام با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان سپاه سید الشهداء استان تهران و البرز در حرم امام(ره) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این همایش گفت: بسیج به عنوان تشکیلات بزرگ انقلاب اسلامی و فرزندان ملت عزیز ایران همچنان که در گام اول انقلاب در پاسداری از نظام و در خدمت به ملت ایران کارنامه درخشانی را رقم زد در گام دوم انقلاب اسلامی با عنایت به این فداکاری‌های که ملت در گام اول انقلاب داشتند و توانست مسیر را برای فتح قله های متعالی پیشرفت و آبادانی، آماده شده است گام های بزرگی را در خدمت به ملت ایران بردارد.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع حاضر به نیابت از همه بسیجیان سراسر کشور که بیش از ۵۰۰ کنشگر در این شبکه جهادی حضور دارند، است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بیان کرد: این اجتماع به عنوان یک الگو برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب برای پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی با تکیه بر تجربیات تاریخی و با محرویت جوانان با امید به موفقیت و پیروزی است

.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها