خبرهای داغ:
در شهرستان فراشبند برگزار شد:

یادبود سردار بی سر شهید حاج عبدالله اسکندری

یادبود سردار بی سر شهید حاج عبدالله اسکندری در شهرستان فراشبند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۴۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برنامه یادبود سردار شهید عبدالله اسکندری به همت بنیاد شهید انقلاب اسلامی و با همکاری و هماهنگی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه ناحیه فراشبند ، در محل مسجد جامع شهرستان با حضور مردم ، بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

حجه الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان گفت : شهدا مانند نگینی درخشان در تارک تاریخ می درخشند.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم ، بخصوص سردار شهید سلیمانی گفت : زمانی که گروه های تروریستی داعش ، به خاک سوریه تجاوز کرد ، ملت ایران با هدایت های رهبری معظم و با فرماندهی شهید سلیمانی ، توانست داعش را برای همیشه نابود سازد .

امام جمعه خاطرنشان ساخت : شهید سلیمانی با خصوصیات منحصر به فردی که داشت ، و با ایفای نقش راهبردی رهبر معظم انقلاب ، با بسیج توده های شیعه از نیروهای مختلف فاطمیون ، حیدریون و از کشمیر تا باب المندب ، توانست شجره خبیثه را نابود سازد .

وی به نقش بی بدیل رهبری اشاره کرد و گفت : یادمان باشد که نقش راهبردی متعلق به رهبر معظم می باشد ، و اگر رهبر نبود امروز سرنوشت دیگری در انتظار منطقه و جهان اسلام بود .

ابراهیمی در ادامه به خصوصیات و روحیه ولایت مداری و ایثارگری شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت : شهید سلیمانی توانست با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر خود بر نیرو های دیگر تاثیر گذار بوده و شهیدانی مثل شهید اسکندری و حججی زاییده تفکرات شهید سلیمانی هستند .

نماینده رهبری در شهرستان، به زندگینامه شهید اسکندری و مسوولیت های مختلف وی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین به حضور این شهید والامقام به عنوان مدافعین حرم حضرت زینب اشاره کرد .

در ادامه، مراسم با مداحی و سینه زنی ادامه پیدا کرد و ازخانواده های شهدای مدافع حرم و آزادگان شهرستان فراشبند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها