یادداشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ساوجبلاغ:

اسلام،مسجد را محل تجمع مردم و محور هدایت، تبیین، روشنگری، مشورت و همفکری قرار داد

ابتکاری که اسلام در آغاز ولادت خود برگزید، مسجد را محل تجمع مردم و محور هدایت، تبیین، روشنگری، مشورت و همفکری قرار داد و مسجد سنگر اسلام شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۱۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ساوجبلاغ، به مناسبت روز جهانی مسجد، در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

ابتکاری که اسلام در آغاز ولادت خود برگزید، مسجد را محل تجمع مردم و محور هدایت، تبیین، روشنگری، مشورت و همفکری قرار داد و مسجد سنگر اسلام شد.

ندای حقانیت دین به گوش ملت های مختلف رسید. پیامبر اسلام(ص) توانست صدای اسلام ناب را از طریق مسجد و منبر به گوش مردم برساند.

روشنگری پیامبر در مسجد صورت می گرفت. همفکری و مشورت در مورد روشهای مبارزه با کفار و مشرکین در مسجد نخبگان و خواص و در نتیجه همراهی مردم شکل می گرفت.

امروز هم از جمله کارکردهای مسجد موفق در موضوع جهاد تبیین میتواند از طریق ائمه محترم جماعت و روحانیت معظم به مردم به خصوص نسل جوان در مسجد شکل بگیرد.

قالب شهدای ما از مسجدی ها بودند. از صدر اسلام تا به امروز، از فرهنگ دینی که برگرفته از مبانی اسلام ناب بوده، آسیب دیده و شکست خورده است امروز جهت حمله دشمنان دین اعتقادات مردم می باشد. هدف جنگ نرم ایجاد تردید در دلها و ذهن های مردم است.

 بخش اعظم این توطئه ها و فتنه های دشمنان می تواند از طریق مساجد توسط ائمه جماعات آگاه و انقلابی خنثی شود.

مساجد ما برای اینکه بتواند در جذب نسل جوان، موفق عمل کند باید کانون مهر و محبت به جوانان باشد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها