خبرهای داغ:
شهردار تبریز خبر داد

تخصیص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام چهار هزار زائر اربعین از تبریز

تبریز- شهردار تبریز از تخصیص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جهت اعزام زائران اربعین حسینی از تبریز به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۵۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در جلسه ستاد اربعین شهرداری تبریز، با اشاره به خدمات‌دهی این نهاد به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: شهرداری تبریز علاوه‌ بر ایجاد موکب «جنت‌الحسین» در جاده نجف، برنامه ویژه‌ای برای جاماندگان اربعین تدارک دیده است که همزمان با این ایام در تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف مهم از برگزاری این برنامه‌ها، تبیین موضوعات اجتماعی در لایه‌های اجتماعی و ایجاد شور و شوق جهت مشارکت در برنامه‌های مذهبی و اجتماعی است. مراسم بدرقه زائران نیز باید به‌گونه‌ای باشد که نمایشی باشکوه از موضوع اربعین در سطح شهر اتفاق بیفتد.

هوشیار افزود: در جامعه عده‌ای هستند که علاقه‌مند به اربعین هستند و اگر ما اقدامی هم نکنیم، راه‌شان را بلد هستند. نکته مهم این است که ما بتوانیم دیگر اقشار را هم پای کار بیاوریم.

وی تاکید کرد: شهرداری تبریز جهت مشارکت در برگزاری مراسم باشکوه زیارت اربعین، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تهیه کرده است تا اعزام حدود ۴ هزار نفر را بر عهده گیرد.

شهردار تبریز گفت: از ظرفیت پاکبانان علاقه‌مند شهرداری تبریز نیز جهت ارائه خدمات در مرز و مسیر پیاده‌روی اربعین استفاده خواهیم کرد.

هوشیار خاطرنشان کرد: طرح ویژه‌ای نیز برای اعزام مادران شهدا در نظر گرفته‌ایم که با یک همراه عازم زیارت اربعین شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها