خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز:

هدف دشمن در فضای مجازی تغییر فرهنگ است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز گفت: آسیب های اجتماعی که توسط دشمن در فضای مجازی به ما تحمیل می شود با هدف تغییر فرهنگ است.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۰۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

هدف دشمن در فضای مجازی تغییر فرهنگ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام بیرامیان در کارگاه آموزش تربیت مشاوره خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی سپاه آذرشهر با اشاره به هدف از آسیب رسانی دشمن در فضای حقیقی و مجازی، افزود: فضای حقیقی و مجازی هر دو یک فضا هستند یک فضای کارآمد  که هر چه در فضای حقیقی اتفاق می افتد در فضای مجازی پیاده و عنوان می شود.

وی تغییر فرهنگ را از جمله اهداف دشمن در فضای مجازی عنوان و اظهارداشت: اهداف دشمن با تغییر فرهنگ این است که تربیت، اخلاق و دین جدید باید تغییر یابد ،که به دنبال آن تولید محتوای آسیب زا، ابزار آسیب زا و رفتار آسیب زا که هم درفضای حقیقی و هم در فضای مجازی متصور است.

حجت الاسلام بیرامیان با گرامیداشت یاد و نام شهدا بیان کرد:  اخلاص و خلوص نیت از مشخصه های بارز شهدا و ولی نعمتان این نظام و انقلاب است.و وظیفه داریم قدردان شهدا و جهادگران واقعی باشیم تا این دفاع مقدس که شناسنامه و برگ زرینی در تاریخ این انقلاب است به دست فراموشی سپرده نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها