خبرهای داغ:

اعضای بدن مرد دزفولی به ۳ بیمار اهدا شد

 رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: اهدای اعضای بدن یک مرد ۵۰ ساله دزفولی به سه بیمار نیازمند زندگی دوباره ای بخشید.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۳۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

سعید نظری با اعلام این خبر افزود: کربلایی غلامرضا پالیزوان که آذرماه سال جاری بر اثر تصادف با مرگ مغزی به کما رفته بود پس از گذشت یک ماه با موافقت بستگان برای اهدای عضو به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

وی ادامه داد: پس از آزمایشات موردنیاز، کلیه‌های مرحوم به پسر جوان ۱۸ ساله و مرد ۴۰ ساله و کبد به یک بانوی ۲۸ ساله زندگی دوباره بخشید و خود نیز جاودانه شد.

نظری گفت: اهدای عضو یکی از کارهای نیک و خداپسندانه‌ای است که در رأس اعمال باقیات و صالحات هر انسان قرار می‌گیرد و تا زمان حیات عضو اهدایی، حسنات جاریه برای فرد محسوب می‌شود.

وی بر لزوم فرهنگ سازی و فراگیرسازی مسئله اهدای عضو در جامعه تأکید کرد و گفت: افرادی که داوطلب اهدای عضو هستند می‌توانند از طریق سایت اهدای عضو به آدرس http://ehda.sbmu.ac.ir ثبت نام و کارت اهدای عضو دریافت کنند.

نظری بیان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توان به بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه و یا با شماره تلفن ۹-۴۲۴۲۳۰۴۱ تماس حاصل برقرار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها