مدیر کل تبلیغلت اسلامی استان بوشهر در همایش روز مهندس:

هدف از جهاد تبیین این است که قلوب مردم را به سمت امید و امیدواری بکشانیم

مدیر کل تبلیغلت اسلامی استان بوشهر با اشاره به هدف جهاد تبیین اظهار کرد: هدف از جهاد تبیین این است که قلوب مردم را به سمت امید و امیدواری بکشانیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۴۹
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان بوشهر، مدیر کل تبلیغلت اسلامی استان بوشهر نیز درهمایش روزملی مهندس ککه بهمت سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان بوشهر در سالن کنفرانس نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد  با اشاره به بین جنگ شناختی دشمنان انقلاب اسلامی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی با جنگ شناختی خودشان قلوب جامعه را مورد هدف قرار می‌دهند و در راستای اهدافشان از طریق رسانه‌هایی که دارند ذهن و قلب جامعه را نسبت به آینده کشور ناامید می‌کنند.
حجت الاسلام محمد قادری با اشاره به هدف جهاد تبیین اظهار کرد: هدف از جهاد تبیین این است که قلوب مردم را به سمت امید و امیدواری بکشانیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.
وی افزود: شایسته است با جهاد تبیین ماهیت غرب را بیان کنیم که چگونه کشور‌ها را به بی‌ثباتی می‌کشاند و به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و به همراه آن نیز باید مسیر قلب‌ها را با یکدیگر در راه اهداف این انقلاب و شهدا همراه کنیم.

ارسال نظرات