همایش تجلیل از افتخار آفرینان مهریزی تبار

در همایشی از ۳۰ افتخارآفرین مهریزی در عرصه های مختلف تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۸۶
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، دومین همایش تجلیل از افتخار آفرینان مهریزی تبار با حضور امام جمعه محترم شهرستان، نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار یزد، فرماندار و دیگر مسئولین در سالن پردیس شکیب برگزار شد.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم نخبگان و ایجاد زمینه برای مشارکت و فعالیت آن‌ها در کشور از فرار مغز‌ها به خارج به شدت پیشگیری می‌کند.

محمدرضا صباغیان در ادامه افزود: ایجاد امید برای نخبگان و تکریم شایسته آن‌ها توسط دولت باید همیشه جدی گرفته است.

وی با بیان اینکه استعداد‌های خوبی در حوزه انتخابیه و شهر مهریز وجود دارد ادامه داد: برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار باید زمینه برای استفاده از نظرات نخبگان در رشته‌های مختلف فراهم شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در زوایای مختلف باید مسئولان در هر بخش و رشته از حضور نخبگان به صورت دقیق و اصولی استفاده کنند.

صباغیان از دست اندرکاران برگزاری این همایش قدردانی کرد و گفت: فرهنگ تکریم فعالان مختلف و نخبگان یک عمل مهم و ارزشمند و باید همیشه مدنظر مسئولان حوزه انتخابیه قرار گیرد.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز به اهمیت جلب مشارکت نخبگان در زمینه توسعه شهرستان به خصوص در عرصه فرهنگی و اجتماعی و رعایت موازین دینی اشاره و از دست اندرکاران همایش قدردانی کرد.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز برگزاری همایش سالانه تجلیل نخبگان را گامی مهم و جزو برنامه‌های مهمی ذکر کرد که با همکاری دستگاه‌های مختلف در شهرستان صورت می‌گیرد.

در این آیین که جمعی از خانواده‌ها و مدیران اجرایی شهرستان و استان یزد حضور داشتند چند برنامه فرهنگی هنری اجرا و در پایان با لوح و تندیس از تعدادی نخبگان قدردانی شد

ارسال نظرات