صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 April 2024
۱۳آبان نقطه طلایی شکست غول استکباری دوران، به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که انقلاب دوم نام گرفت و اگر نبود تسخیر لانه جاسوسی، خیانت‌ها و توطئه‌های کشور مستکبر امریکا در طول این سال‌ها سهل الوصول‌تر علیه اسلام، انقلاب و مردم مسلمان کشور مان صورت می‌پذیرفت.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۲۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج در این بیانیه آمده است:

امام خمینی (ره): «جهان باید بداند که ایران راه خود را پیدا کرده است و تا قطع منافع آمریکاى جهان‏خوار، این دشمن کینه‏ توز مستضعفین جهان، با آن مبارزه ‏اى آشتى‏ ناپذیر دارد و حوادث ایران نه تنها ما را براى لحظه ‏اى عقب نخواهد نشاند، که ملت ما را در نابودى منافع آن مصمم‏ تر خواهد کرد.»
۱۳آبان نقطه طلایی شکست غول استکباری دوران، به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که انقلاب دوم نام گرفت و اگر نبود تسخیر لانه جاسوسی، خیانت‌ها و توطئه‌های کشور مستکبر امریکا در طول این سال‌ها سهل الوصول‌تر علیه اسلام، انقلاب و مردم مسلمان کشور مان صورت می‌پذیرفت.

این بیانیه می افزاید:
ملت شریف ایران، از جنایات خصمانه ی امریکا کم صدمه ندیده است، از تحریکات ابتدای انقلاب برای تجزیه کشور و ناامن کردن آن گرفته تا واقعه طبس ، از حمله به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس تا پی ریزی جنگ تحمیلی و پشتیبانی از صدام سفاک ، از پشتیبانی گروه های تروریستی در شرق کشور تا به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای،از پشتیبانی آشوب گران در سال های ۷۸و۸۸ تا تحریم های به اصطلاح فلج کننده.همانطور که شاهدید ، نوک پیکان این حملات، ملت دلیر ایران را نشانه گرفته است و این جنایات هرگز از حافظه ملت ایران زدوده نخواهد شد.
بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال و بختیاری ضمن گرامیداشت این روز نکاتی را به شرح ذیل بیان می‌دارد:
آمریکا دشمن ملت ایران است و تا موقعی که دست از دشمنی برنداشته است ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس در برابر توطئه های آمریکا می ایستیم و هرگز سازش را بر نمی‌تابیم.
موضوع گفت و گوهای هسته‌ای نباید به مذاکرات دو سویه ایران و آمریکا تبدیل شود. این را خطر بزرگ می دانیم و دیپلماتهای جمهوری اسلامی را از آن برحذر می دانیم. ما آمریکا را قابل اعتماد نمی‌دانیم و حتی اگر توافقی صورت گیرد آنها به عهد خود پایبند نخواهند بود کما اینکه به پیمان الجزایر عمل نکردند . دیپلماتهای ما باید هوشیار باشند و در مذاکرات هسته ای در پاسداشت خطوط قرمز نظام و مردم تخطی نکنند.

در بخش دیگری از بیانیه  بسیج مهندسین چهارمحال و بختیاری آمده است:
تقارن ۱۳آبان امسال با ایام محرم الحرام بیش از پیش درس استکبار ستیزی امام حسین (ع) با شمر زمانه اش را به ما یادآوری می کند و حکایت ابدی جنگ حق علیه باطل و عدم سازش و تسلیم در مقابل ظالم را نمایان می‌سازد؛ اما آنچه که مایه تاسف بسیار است فراموشی علت و ماهیت قیام امام حسین (ع) است و بدتر آنکه که عده‌ای برای رسیدن به مقاصدشان از تمام رویدادهای تاریخی – اسلامی برای پیشبرد سیاست های خود استفاده می‌کنند و از عاشورا درس مذاکره می‌گیرند و نه درس استکبار ستیزی
عده‌ای که بدنبال حذف شعارهای اصیل و اساسی انقلاب از جمله "مرگ بر آمریکا هستند" بدانند که حذف"مرگ بر آمریکا" اولین قدم استعمار خارجی و ایادی داخلی آنها در جهت تضعیف انقلاب اسلامی و تسلط شیطانی آنها بر انقلاب است.

در پاین این بیانیه آمده است:
در انتها بسیج مهندسین صنعتی ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) به امت عزادار اسلامی و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان از آحاد سوگواران حسینی برای حضور در آئین‌های ویژه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تشکر  به عمل می آورد و خواهان این است تا برچیده شدن کامل بساط ظلم  شعارهای «هیهات‌من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و«مرگ بر انگلیس »و جمله روح‌نواز «لبیک یا حسین( ع )» رساتر از همیشه در جغرافیای ایران اسلامی طنین انداز شود .

ارسال نظرات