صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 April 2024
فرماندار زیرکوه با تاکید بر وحدت کلمه گفت: ولایت مداری، حفظ وحدت و انسجام داخلی موضوعی که نیاز اصلی جامعه امروزی است.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۷۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجتالله خانزاده در مراسم آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مسئولان و مردم شهرستان زیرکوه با تبریک ایامالله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم در سالی که مزین است به وحدت بین دولت و ملت و همدلی و همزبانی در ایامالله 22 بهمن با حضور پرشور و باشکوه مردم شهرستان حماسهای دیگر آفریده شود.

وی ادامه داد: در این ایام پر خیر و برکت یکبار دیگر به تمام معاندان و بدخواهان نظام اعلام کنیم که با وجود گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستادهاند و ذرهای عقب نخواهند نشست.

وی تصریح کرد: به طور یقین مردم ما آگاه هستند و به این نکته واقفند که حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن بسیار با اهمیت و دارای پیامهای گوناگونی به جهانیان است.

فرماندار زیرکوه ادامه داد: یکی از آسیبهای جدی که ممکن است انقلاب اسلامی ایران را تهدید کند، دور کردن نسل جوان از معنویت، اسلام و مذهب تشیع است که نمونه بارز آن در منطقه دیده میشود.

خانزاده به جنایات گروههای تکفیری در منطقه و دنیای اسلام اشاره کرد و گفت: به وجودآوردن این گروهها یک فریب و ترفندی است که توسط استکبار جهانی طراحی شده و در راس اهدافشان ضربهزدن به انقلاب اسلامی ایران و ناکام گذاشتن این انقلاب قرار دارد که به امید خدا هیچ وقت به این نیت شوم خود نخواهند رسید.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم این نکته را برای نسل جوان تبیین کنیم که اسلام رحمانی و اسلام اصیل آن چیزی است که ائمه و علمای اسلام تبیین کردهاند و آن چیزی که توسط گروههای تکفیری در منطقه انجام میشود هیچ سنخیتی با اسلام اصیل ندارد و این یکی از دغدغههای نسل جدید است.

فرماندار زیرکوه با تاکید بر وحدت کلمه یادآور شد: حفظ وحدت و انسجام داخلی موضوعی است که نیاز اصلی جامعه امروزی است و اگر میخواهیم کشوری آباد، آزاد و مترقی چه در داخل و چه در خارج داشته باشیم رمز وحدت کلمه که به فرموده امام راحل یکی از رموز پیروزی انقلاب بود اکنون بیش از گذشته مورد نیاز است و امیدواریم با وحدت کلمه و انسجام ملی کشور را در همه زمینهها به سمت شکوفایی و رشد و آبادانی سوق دهیم.

خانزاده افزود: با تدابیر مقام معظم رهبری و درایت دولت محترم بحث هستهای به جاهای خیلی خوبی رسیده و دنیا به حقانیت نظام ما در بحث هستهای اذعان کرده است و امیدواریم از برکات و نعمات این دستاورد مردم بهرهمند شوند و شاهد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به ویژه در حوزه اشتغال باشیم.

وی گفت: در شرایط کنونی همه وظیفه داریم از انقلاب، نظام،‌ رهبری و دولت حمایت کنیم و نمونه بارز این حمایت انتخابات هفتم اسفند ماه است که با یک مشارکت پرشور و همه‌جانبه و باشکوه لوح زرین دیگری به افتخارات جمهوری اسلامی ایران خواهیم افزود.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه مردم ما در همه صحنهها حضور فعال و گسترده داشتهاند، گفت: ما به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم زمینه مشارکت همه مردم در انتخابات را فراهم کنیم و مطمئن هستیم وحدت، همدلی و انسجام همچون گذشته وجود خواهد داشت.

خانزاده تصریح کرد: همه کسانی که در عرصه انتخابات حضور دارند تاکنون به تمام ضوابط و مقررات پایبند بودهاند و امیدواریم انتخاباتی آرام، با شور و با مشارکت حداکثری در سطح شهرستان برگزار کنیم که این موضوع در شرایط کنونی لازمه پیشرفت و توسعه همه جانبه است.

بهرهبرداری از 30 پروژه عمرانی در شهرستان زیرکوه

وی خاطرنشان کرد: در ایامالله دهه فجر حدود 30 پروژه عمرانی در سطح شهرستان به بهرهبرداری میرسید و حدود 25 هزار نفر از مزایای این پروژهها بهرهمند میشوند.

فرماندار زیرکوه افزود: با وجود محدودیتهای اعتباری و مشکلات و تنگناهای اقتصادی که دولت به دلیل تحریمهای ظالمانه با آن مواجه بوده است، پروژههای بسیار خوب عمرانی، بهداشتی، اقتصادی در سطح شهرستان اجرا شده و یکی از بارزترین نمونههای آن توفیق دولت در عرصه بهداشت و درمان، گازرسانی به مناطق محروم و نهضت آسفالت است که در اقصی نقاط کشور و دورترین روستاهای محروم شاهد اجرای آن هستیم.

گفتنی است در پایان مراسم آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی تمثال مبارک حضرت امام(ره) توسط مسئولان شهرستان گلباران شد.

ارسال نظرات