صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 04 May 2024
مردم همیشه در صحنه شهرستان دشتستان هم زمان با تمام مسلمین جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راه­پیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۲۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث» ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب، حمایت کامل خود را از ملّت مظلوم فلسطین اعلام و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

در پایان، قطعنامه راه­پیمایی سراسری روز جهانی قدس قرائت شد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم. حمد و سپاس بی کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد تا با ترک ماه مبارک رمضان و لیالی نورانی قدر، راه وحدت و اراده راهبردی ملّت دشمن شناس ایران اسلامی در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف را در معرض دید جهانیان قرار دهیم.

  1. آرمان آزادی قدس شریف و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دانسته و یگانه راه مقابله پیروزمند با رژیم آدم­کش و نامشروع صهیونیستی را گسترش انتفاضه در جغرافیای فلسطین به ویژه در کرانه غربی می­ دانیم.
  2. ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه علیه رژیم آدم­کش صهیونیستی، یهودی سازی سرزمین­ های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین را به شدت محکوم می­ نماییم.
  3. با محکوم کردن جنگ­ های نیابتی و جنایت وحشیانه و تروریستی گروهک­ های سلفی و تکفیری در کشورهای اسلامی و نیز تلاش شیطانی آل سعود و برخی از کشورهای منطقه برای تأثیرگذاری بر جریان مقاومت و امنیت­ سازی برای صهیونیست­ ها از طریق حمایت از تروریست و عادی­ سازی روابط با رژیم اشغال­گر قدس را پشتیبانی خود را از دولت، ارتش و نیروهای مردمی و مقاوم کشورهای سوریه و عراق و همچنین ملّت مظلوم فلسطین اعلام می­ داریم.
  4. فتنه تروریست­ های تکفیری سلفی در عراق و سوریه را حاصل نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای تضعیف محور مقاومت اسلامی و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمین می­ دانیم.
  5. جنگ آل سعود علیه یمن و کشتار وحشیانه مردم مظلوم و مسلمان این کشور و نیز مشارکت با آل خلیفه در ظلم و جنایت علیه مردم بحرین و سلب تابعیّت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را محکوم می­ کنیم.
  6. هرگونه تلاش برای سست کردن ارکان نظام تا راهبرد دشمن حیله­ گر تا عصر پابرجا دانسته و از همه دستگاه­ ها و نهادها و نیز همه دلسوزان و جریان­ های معتقد به نظام می­ خواهیم با هوشیاری و هوشمندی، به نقش­ آفرینی در عرصه جهاد کبیر و مسئولیّت­ های خطیر خود ادامه دهند.
  7. ضمن گرامی­داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و قدردانی از کمک­ های مستشاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمانده غیرتمند و ولایت­ مدار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که در کنار ارتش و بسیج مردمی عراق و سوریه موجبات وفاق و مباهات ایرانیان نزد امّت اسلامی را رقم زده از دولت و مجلس محترم می­ خواهیم بسترهای لازم برای گسترش این افتخارآفرینی­ ها را فراهم نمایند.
  8. دستاوردها و توانمندی­ های خود در عرصه­ی امنیتی دفاعی به ویژه اقتدار موشکی را که نماد گسترش بازدارندگی و تضمین امنیت ملّی و غیر قابل مذاکره بوده دانسته و به قدرت­ های استکباری به ویژه آمریکای جنایت­کار هشدار می­ دهیم از شکست­ های بزرگ 38 سال گذشته انقلاب عبرت بگیرد.
  9. با توجّه به تخلّف و عهدشکنی آمریکا در برداشتن تحریم­ ها و مانع­ تراشی در مسیر تعامل بانک­ های خارجی با ایران از مسئولین محترم به ویژه هیئت نظارت بر اجرای برجام انتظار دارد تا ضمن مقابله جدی با هرگونه کارشکنی و دقّت و مراقبت در زمینه سوءاستفاده طرف­ های مقابل از ابهامات سند برجام از منافع ملّت ایران دفاع نمایند.
  10. با توجّه به توطئه­ های راهبردی نظام سلطه و استکبار، تلاش­ های قوای سه­ گانه به ویژه قوه مجریه و دولت محترم در عرصه اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی را ناکافی دانسته و از آنان می­ خواهیم با تقویت تولید داخلی و مقاوم­ سازی درونی اقتصاد، دشمنان انقلاب و نظام را در راهبرد ایجاد فاصله بین ملّت و نظام مأیوس و ناامید سازند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات