صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
حجت الاسلام محمدی پور گفت:چرا دولت ما در مقابل بی حرمتی های آل سعود ساکت شد،اما درمقابل حمله به سفارت عربستان این همه دسپاچه شد و از آل سعود دفاع می کند.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۳۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب گفت: حقیقت بندگی آن است که تمام فکر و ذکر شما به حلال و حرام خدا مشغول باشد و در تمام طول روز تا زنده اید و نفس می کشید مراقب باشید حرامی از دست شما خارج نشود و مراقب نفس و زبان خود باشید که هرگز گناهی از شما سز نزند.

 

وی با اشاره به سبک زندگی اسلامی و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی موارد مصرف در زندگی روزمره ،یکی از شاخصه های سبک زندگی اسلامی را فرهنگ اقتصاد مقاومتی دانست وعنوان کرد: تا نهادینه شدن این فرهنگ راه طولانی در پیش رو داریم و باید جوانان به دنبال کارهای تولیدی باشند که این هم مستلزم حمایت دولت در این زمینه می باشد.

 

وی افزود:اول مرداد ماه سالروز شهادت شهید رضایی نژاد یکی از شهدای هسته ای ایران اسلامی است،یادش را گرامی می داریم و با روح بلند ایشان و سه شهید هسته ای دیگر پیمان می بندیم که راه آنها ادامه خواهد داشت و ملت ایران این راه پر مخاطره را که صراط مستقیم است ادامه خواهد داد.

 

سید امیر محمدی پور گفت: 5 مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد روز ملی اسلام آبادغرب است و افتخار این شهرستان است که روز ملی اسلام آبادغرب  روز ملی استان کرمانشاه است و در این روز منافقین برای همیشه زمین گیر شدند.

 

حجت الاسلام محمدی  اظهار کرد: چند روز آینده دادگاه کسانی است که به سفارت آل سعود حمله کردند ، هرچند حمله به سفارت دیگر کشور ها کار درستی نیست اما انتقاد ما به مسئولین رده بالای قوه مجریه این است که در مقابل همه ی اهانت هایی که آل سعود تاکنون به ملت ایران داشته است ساکت شدند و اقدام آنها را محکوم نکردند اما زمانی که بعد از شهادت آیت الله شیخ نمر به سفارت عربستان توهین شد پرخاش و پیگیری شدیدی از سوی دولت انجام شد.

 

وی افزود: حمایت کردن از منافع آل سعود توهین به کل ملت ایران است،دولت با وجود همه ی هتک حرمت های آل سعود باز هم از منافع آنها حمایت می کند،کسانی که برای آل سعود احترام قائل باشند یعنی برای شیعیان مرتضی علی (ع) احترامی قائل نیستند و ما آنها را به رسمیت نمی شناسیم.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود:چرا دولت ما در مقابل بی حرمتی های آل سعود ساکت شد، اما درمقابل حمله به سفارت عربستان این همه دستپاچه شد و از آل سعود دفاع می کند.

 

محمدی پور در ادامه با اشاره به شهادت شیعیان کشمیر بیان داشت: مدت 2 هفته است در کشمیر شیعیان دارند کشته می شوند و کسی هم در این خصوص صحبتی نمی کند،جرم شیعیان کشمیر استکبار ستیزی و الهام گرفتن از انقلاب ایران است.

 

وی افزود : زمانی که داعش در اروپا عملیات تروریستی انجام داد خانم موگرینی برای کشته شدگان اشک می ریخت و مردم برای آنها شمع روشن کردند،آیا کسی هست برای شیعیان کشمیر شمع روشن کند و یاد آنها را گرامی بدارد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در پایان پیام تاریخی امام خمینی (ره) به مناسبت پذیرش قطعنامه 598 را قرأت نمود و زوایای آن را تشریح کرد.

ارسال نظرات