صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 03 May 2024
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم طی یادداشتی اعلام کرد: 9 دی عرصه و تجلی حضور حماسی مردم بود و نشان داد امت بیدار و بصیر بر سر ارزش ها با هیچ قوم و گروهی تعارف ندارند.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بخش هایی از یادداشت عباس روحی به مناسبت 9 دی آمده است: تردیدی نیست که گسترش حوزه بیداری و مقاومت و توسعه تقابل با نظام سلطه و صهیونیسم درآن سوی مرزهای جمهوری اسلامی و در سطح منطقه و نیز جغرافیای تحت استیلای قدرت‌های استکباری، حاصل نفوذ و تاثیرگذاری گفتمان انقلاب اسلامی و الهام بخشی آن برای ملل و جوامع حق طلب و تحت ستم بوده و این امر حقیقتی انکار ناپذیراست که امروزه حتی مورد اعتراف مقامات و نهادهای وابسته به دشمن و جبهه‌ معارض انقلاب و نظام نیز قرار گرفته است.

در طول سالهای اخیر سران نظام سلطه کوشیدند تا با تحمیل فشارها و تحریم ها، مردم ایران را به زانو در آورند و این گونه القاء کنند که میان مردم و حاکمیت شکاف و فاصله افتاده است، اما حضور اقشار مختلف مردم در همه عرصه ها با تفکر بسیجی و انقلابی تیری بر پیکر متلاشی نظام استکبار است.

در روز ۹ دي مردم اعلام کردند که با همه وجود وفادار به نظام، اسلام، رهبری، امام و خون مقدس شهدا هستند، اعلام کردند که بر سر مقدسات با هيچ کس شوخي و تعارفي ندارند؛ ولايت فقيه هم مانند عاشورا و امام حسين(ع) جزء مقدسات مردم است و نشان دادند که هرگز نمي‌گذارند به مقدسات‌شان اسائه ادب شود.

ملت ایران در روند تثبیت انقلاب و پیشرفت نظام نمونه و الگو بوده و همواره در مواجهه با تهدیدات و فتنه های سی و چندساله، افتخارآفرینی و حماسه سازی کرده است. این خصوصیت ممتاز، ناشی از فرهنگ و باورهای دینی و ملی مردم است.

ماندگار شدن حماسه ۹ دي نياز به برنامه‌ريزي دارد؛ رصد رهنمودهای مقام معظم رهبری، برگزاری همایش ها، کارگاه ها و کلاس‌هاي توجيهي آموزشی، اطلاع رسانی به هنگام و همچنین هوشياري در برابر فتنه های جدید مي‌تواند به ماندگار شدن حماسه ۹ دي در تاريخ کمک کند.

هر روز نظام جمهوري اسلامي ايران با شرايط جديدي مواجه مي‌شود، بنابراين هوشياري، آگاهي و برنامه‌ريزي جديد متناسب با شرايط نياز ضروري کشور است، همان طور که دشمنان ما بيکار نمي‌نشينند، ما هم نبايد در برابر خطرات دشمنان بيکار باشيم.

یکی از مهم ترین عوامل و رموز پیروزی انقلاب و ماندگاری آن، مدیریت و رهبری بی بدیل ولی فقیه چه در دوره معمار بزرگ انقلاب حضرت امام(ره) و چه در دوره رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) است؛ عشق و دلدادگی ملت به امامین انقلاب در طول سه دهه و به ویژه در حماسه ۹ دی، ثابت کرد که بیعت آنان با امام شان، ناگسستنی و غیر قابل خدشه است.

تجربه عبرت آموز گذشته، هشداری برای آمادگی بیشتر در آینده است و مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی، صدق و صفا و خلوص خودشان را، بر اساس شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، به اثبات رساندند. در ۹ دی مردم دست رد به سینه فتنه‌گران و حامیان‌شان زدند.

معلم تراز انقلاب اسلامی وظیفه خود میداند در تشریح دستاوردهای ملی، منطقه‌ای و جهانی انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و معرفی انقلاب اسلامی به عنوان نظام دینی کارآمد و تربیت نسل انقلابی با ويژگی استکبار ستیزی و و اتکاء به خودباوری و هویت مستقل دینی اهتمام ورزد.

اقشار مختلف ایران اسلامی بخصوص نخبگان اعم از اساتید دانشگاه، فرهنگیان فرهیخته، دانشجویان، دانش آموزان و ...با حضور حماسی و مقتدرانه خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی ، رسالت خویش را در اعتلای نظام اسلامی نشان میدهند و با لبیک گویی به مولا و مقتدایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) نشان میدهند که همچون گذشته در پای دفاع از استقلال و عزت نظام در برابرفشارها و تحریم های دشمن ایستاده اند و همچنان مستحکم، مقتدر، انقلابی و غیر محافظه کار و به دور از سیاست زدگی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و عمق بخشی داخلی، هوشمندانه حضور خود را به منصه‌ ظهور می‌رسانند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم


ارسال نظرات