صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 04 June 2024
شهر هیدج قابلیت بالایی برای ایجاد شهر بدون مددجو داشته و باید با برنامه‌ریزی مناسب و فعالیت اثربخش در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهر زمینه تحقق آن در سال جاری فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۲۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران که با رویکرد تحلیل وضعیت خدمات ارائه‌شده در شهرستان ابهر برگزار شد بر رصد و پایش برنامه‌های شهرستان در همه بخش‌ها به‌منظور افزایش خدمات مؤثر به جامعه هدف تأکید کرد.

هدایت صفری در این جلسه بابیان اینکه هدف از بررسی وضعیت شهرستان‌ها دستیابی به فهم و زبان مشترک در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به خانواده‌های تحت حمایت در استان عنوان کرد و گفت: شهرستان‌ها در خط مقدم اجرای برنامه‌های کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند و با تحلیل و ارزیابی فعالیت‌های انجام‌شده در بخش‌های اجرایی خلاء های موجود در کار شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بررسی کارکردهای شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف نقاط قوت نیز شناسایی‌شده و با برنامه‌ریزی مناسب این نقاط تقویت‌شده و در حوزه اجرا اثربخش می‌شوند ، افزود : ارزیابی فعالیت‌های شهرستان‌ها در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف موجب تقویت گفتمان فقرزدایی در سطوح اجرایی شده و بهبود مستمر در کار اتفاق می‌افتد .

صفری یکی از اهداف برگزاری جلسات ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها را ایجاد همدلی در مجموعه به‌منظور افزایش کار آیی و اثربخشی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و ادامه داد : با این نگاه خدمت‌رسانی به جامعه هدف در ابعاد کمی و کیفی ارتقاءیافته و موجب شکل‌گیری عمل صالح در مجموعه می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : با عمل صالح مدیریت جهادی و تفکر بسیجی در کار شکل‌گرفته و زمینه رسیدن به اهداف سازمانی این نهاد را در بخش‌های مختلف فراهم می‌کند .

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در کمیته امداد امیدآفرینی در اقشار ضعیف و نیازمندان جامعه است ، اظهار کرد : با همدلی و تعامل و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف توسعه متوازن در کارها شکل‌گرفته و عملکرد ما موجب شیرین‌تر شدن ذائقه دهک‌های پایین جامعه می‌شود .

صفری با تأکید بر نوآوری و خلاقیت در کارها به‌منظور فراهم کردن زمینه خدمت‌رسانی مؤثر به جامعه هدف تأکید کرد و ادامه داد: بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بومی در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و ارائه طرح‌های نو و بدیع در حوزه‌های مختلف موجب می‌شود خدمات قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت : تحقق 137 درصدی برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان ابهر نشان از ظرفیت بالای خدمت‌رسانی در این شهرستان و شکل‌گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به خانواده‌های نیازمند است .

وی یکی برنامه‌های مهم کمیته امداد در شهرستان ابهر را تحقق شهر بدون مددجو در شهرهیدج عنوان کرد و افزود: شهر هیدج قابلیت بالایی برای ایجاد شهر بدون مددجو داشته و باید با برنامه‌ریزی مناسب و فعالیت اثربخش در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهر زمینه تحقق آن در سال جاری فراهم شود .

صفری تأکید کرد: استفاده از ظرفیت موجود در حوزه کارهای خیرخواهانه در شهر هیدج به‌ویژه بهره‌گیری از ظرفیت مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به این مراکز از راهکارهای مهم در این بخش است.

ارسال نظرات