صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 April 2024
مسئول دفتر فناوری ، اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان زنجان:
دفتر استاندارد سازی خدمات بهزیستی با توجه به 152 فرایند استاندارد سازی شده و 4 فرایند در حال بازنگری با حضور مدیر کل دفتر استاندارد و تحقیقات صنعتی زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۵۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان زنجان گفت: فرایندهای سازمانی بر اساس تهیه شناسنامه خدمات و کد دار نمودن آنها استاندارد گردیده است.

معصومه کاظمی با اشاره به دریافت ISO-2008 بهزیستی افزود: 152 فرایند استاندارد سازی شده بهزیستی بعنوان اصلی ترین فعالیت های این اداره کل مورد نظر است.

وی بازنگری فرایندهای سازمانی را بصورت سالانه از عمده فعالیت های دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری بر شمرد و اظهار داشت: انجام هر گونه بازنگری و اصلاح فرایندها با نظارت ستاد مرکزی و در قالب کمیته های منطقه ای صورت می گیرد.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان زنجان 4 فرایند اصلی بهزیستی که در حال نسبت به بازنگری آن اقدام می شود را فرایند پرداخت مستمری مددجویان ، تامین وسایل کمک توانبخشی، صدور مجوز به مراکز غیر دولتی و صدور بیمه مددجویان معرفی نمود.

کاظمی از بارگذاری فرایندهای سازمانی در پرتال استانداری خبر داد و تصریح کرد: تحلیل فرایندهای استاندارد سازی شده همه ساله در شش ماهه اول و دوم بررسی و گزارش گیری می شود و سپس در چرخه بهبود قرار گرفته و ضمن عارضه یابی آن برنامه های بهبود تهیه می گردد.

وی تهیه منشور آراستگی ، نظام نامه آراستگی ، نظام پیشنهادات ، کمیته بهره وری و صرفه جویی و نظام نامه آموزش و پژوهش را از برنامه های استاندارد شده در دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری برشمرد.

ارسال نظرات