صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 05 May 2024
فرماندار اشکذر در اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی که به‌منظور انسجام‌بخشی وضعیت تبلیغات این ایام برگزار شد گفت: خلاقیت، ماندگاری و کاهش هزینه‌ها سه رویکرد اصلی در حوزه تبلیغات نوروزی باشد
کد خبر: ۸۹۷۷۳۰۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: فرماندار اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی در اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی که به‌منظور انسجام‌بخشی وضعیت تبلیغات این ایام برگزار شد اظهار داشت: ایام نوروز فرصت مغتنمی برای شناسایی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های بالای شهرستان اشکذر است و این فرصت نباید بیهوده سپری شود.

فرماندار بابیان اینکه تبلیغات نوروزی باید منسجم، هماهنگ و فرا شهرستانی باشد افزود: ضروری است ضمن برگزاری نشست‌های ویژه در قالب کارگروه‌های تخصصی از موازی کاری پرهیز و تبلیغات متمرکز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی به‌ویژه در حوزه اسب و صنایع‌دستی صورت گیرد.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی به‌ویژه در جهت شناسایی قابلیت‌های تولیدات بومی نیز اظهار داشت: خلاقیت، ماندگاری و کاهش هزینه‌ها باید به‌عنوان سه رویکرد اصلی در حوزه تبلیغات مدنظر دستگاه باشد و این اصول باید مبتنی بر شعار سال محقق گردد.

در این نشست مسئولین ادارات نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیشرو بر ضرورت انسجام در تبلیغات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در جهت جذب و جلب گردشگر داخلی و خارجی تأکید کردند.
ارسال نظرات