صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
بوشهر-جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: باتوجه به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، رسانه ها نسبت به برجسته کردن این خدمات تلاش بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۸۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر افزود: باتوجه به ارتقای شاخص‌های مختلف آموزشی، درمانی، اجتماعی و اقتصادی و تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای در این استان، رسانه‌ها باید این دستاورد‌ها را به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و وفاق درجامعه اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همبستگی و وفاق در قول و عمل در جامعه نیاز داریم.
خرمدل ادامه داد: امروز مردم ایران بعد از ۴۰ سال دیگر به دنبال جریان سازی و مسائل سیاسی نیستند بلکه خواهان توسعه، دین، اعتلا و آرامش هستند و در این مسیر همکاری و مشارکت همه افراد، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ضروری است.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این مجموعه با تمام توان خود به خصوص در جایی که مردم منتفع می‌شوند در کنار دولت قرار دارد و به آن کمک می‌کند.
خرمدل با اشاره به شش برنامه سپاه امام صادق (ع) در قالب مجموعه اعتلا افزود: این مجموعه در محور‌های سازندگی، آبادانی، فرهنگی، پزشکی و امنیتی و سایر بخش‌های دیگر در کنار دولت قرار دارد و تلاش می‌شود در مناطق محروم و دورافتاده در کنار دولت خدمات قابل توجهی ارائه شود.
وی تاکید کرد: در این برهه زمانی اتحاد، همدلی و پرهیز از تنش آفرینی در جامعه از ضرورت‌هایی است که همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.
خرمدل با اشاره به اتحاد و همدلی حاکم بر استان بوشهر گفت: همه مسئولان استان باید برای تقویت این همبستگی تلاش کنند.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: با کمال تاسف ایران تنها کشوری است که سیستم تبلیغی آن برعلیه خودش تبلیغ می‌کند.
وی با اشاره به رویکرد حرفه‌ای و منصفانه ایرنای بوشهر در انعکاس خدمات و پیگیری مطالبات مردم افزود: این رسانه وابسته به هیچ یک از احزاب، دولت‌ها و جریان‌ها نیست بلکه متعلق به نظام است و با عملکرد مثبت خود در استان تاکنون خبری که منجر به جنجال و حاشیه باشد را منتشر نکرده است.
خرمدل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر یادآور شد: با استفاده از این قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها باید نرخ بیکاری را در استان کاهش و موجب رونق اشتغال شد.
وی تاکید کرد: زمانی می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده کنیم که مدیران باکفایتی داشته باشیم و نگاهمان نیز خدمت به جامعه باشد.
خرمدل با اشاره به شعار سال گفت: معرفی توانمندی‌های اقتصادی داخل استان در راستای ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی از جمله وظایف مهم رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهرنیزگفت: وحدت و همدلی مانع ازفرصت سوزی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های توسعه‌ای برای خدمات رسانی بهتر به مردم خواهد شد.
اکبر اقبال مجرد افزود:همه جریان‌های سیاسی باید در چارچوب نظام در کنار هم برای پیشرفت ایران اسلامی و ارتقای سطح زندگی و رفاه مردم تلاش کنند.
وی یادآورشد: یکی از ماموریت‌های سترگ و مهم رسانه فرهنگ سازی است برهمین اساس فعالان این بخش می‌توانند با تولید محتوای مناسب نسبت به ارتقای فرهنگ عمومی و گرایش افراد جامعه به تحقق شعار سال نقش آفرینی کنند.
۶۰۴۷/۶۰۴۵**

انتهای پیام /
ارسال نظرات