صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 03 June 2024
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: «افزایش کیفیت» و «کاهش قیمت» محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار، دو اولویت سازمان مدیریت میادین است.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۴۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار؛ سید سعید راد که با حضور در جمع کودکان و نوجوانانی که به منظور آشنایی با فعالیت میدان میوه و تره بار سهروردی در این محل حضور یافته بودند، از دوره دانش آموزی به عنوان یکی از بهترین دوران زندگی نام برد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع، سرمایه گذاری هر جامعه بر روی کودکان است، خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که در رشد فیزیکی و پیشرفت تحصیلی شما نقش دارد، تغذیه سالم است.
راد با بیان اینکه کودکان و نوجوانان اگر از لحاظ جسمی سالم باشند، از لحاظ فراگیری نیز رشد می‌کنند، افزود: آینده از آن بچه‌هاست و کودکان به عنوان شهروندان کوچک امروز، در ساختن فردای روشن شهر بزرگ تهران نقش دارند.
وی با اشاره به اینکه حضور کودکان و نوجوانان در فضاهای عمومی مانند میادین میوه و تره بار، باعث تلطیف این فضاها می‌شود، اظهار کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار با سلامت مردم سر و کار دارند و این مراکز را هم از لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی توسعه می‌دهیم.
راد با بیان اینکه «خدمت رسانی» و «مشتری محوری» دو اصل اساسی در فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار است، تصریح کرد: با توجه به حذف واسطه‌ها، محصولاتی که در این مراکز عرضه می‌شوند، 25 تا 40 درصد زیر قیمت سطح شهر هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از این سازمان به عنوان مجموعه‌ای مولد از نظر اشتغال‌زایی و پرکار و فعال از نظر خدمت گذاری نام برد و خاطرنشان کرد: «افزایش کیفیت» و «کاهش قیمت» محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار، دو اولویت سازمان مدیریت میادین است.
گفتنی است در پایان این نشست، نوجوانان حاضر پرسش‌های خود را درباره تعداد میادین و بازارها و ساعات کار این مراکز و میزان اختلاف قیمت محصولات آنها با سطح شهر، مطرح و پیشنهاداتی از جمله جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای و کاغذی به جای کیسه‌های نایلونی و پلاستیکی، فعالیت تمام وقت میادین و بازارها در روزهای جمعه و اهدای میوه به کودکان خانواده‌های بی بضاعت ارائه کردند که مدیرعامل سازمان مدیریت میادین، ضمن پاسخگویی به تک تک پرسش‌های و با استقبال از پیشنهادات مطروحه، از بررسی آنها از سوی این سازمان خبر داد.

ارسال نظرات