صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 05 June 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا می تواند یک تحول روحی عظیم بین مردم و مردیران ایجاد نمایند، شهدا همواره منبع خیر و برکت هستند و به بیان مقام معظم رهبری آن زمان که در بین ما بودند با جسم خود خدمت می کردند و پس از شهادت نیز سیره و سبک زندگی آنها، افکار و اندیشه هایشان می تواند چراغ راه باشد.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۵۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اهداف برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: طبیهی است که هرچه کاری در مقیاس بزرگتری انجام شود به دنبال براورده کرده اهداف بزرگی هم می باشد.
وی ادامه داد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین که قرر از برای اولین بار در استان اتفاق بیفتد هم اهداف مهمی را دنبال می کند که از مهمترین آنها باید به شناسایی همه شهدای استان قزوین اشاره کرد.
این مسئول اضافه کرد: از شهدا اسنادی وجود دارد که نشان از سبک زندگی آنان، اقداماتشان و در نهایت چگونگی شهادتشان و وصیتنامه آنها دارد، در راستای کنگره همه این اطلاعات به صورت هدفمند جمع آوری و سندسازی شده است تا همه افراد جامعه بتوانند از این اطلاعات بهره مند شود، بدیهی است که در زندگی امروز آشنایی با سبک زندگی شهدا نیاز جامعه است.
معبودی تبیین کرد: آثار شهدا سندی تاریخی هستند که باید برای آیندگان به یادگار بماند ، امروز می بینیم که معاندان ارزش ها و سبک زندگی شهدا را تحریف می کنند و یا به کل با وجود آن نوع زندگی را ناممکن نشان می دهند، ثبت این اطلاعات می تواند خدعه هایی این چنینی را خنثی نماید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: برگزاری کنگره شهدا می تواند یک تحول روحی عظیم بین مردم و مردیران ایجاد نمایند، شهدا همواره منبع خیر و برکت هستند و به بیان مقام معظم رهبری آن زمان که در بین ما بودند با جسم خود خدمت می کردند و پس از شهادت نیز سیره و سبک زندگی آنها، افکار و اندیشه هایشان می تواند چراغ راه باشد.
وی تصریح کرد: با برگزاری کنگره شهدا می توان بار دیگر روحیه انقلابی را در بین ابنا جامعه نشر داد، شهدا انقلابی بودند و شهادت اوج انقلابی گری است، با توجه به تلاش های دشمن برای از بین بردن این روحیه و این نوع تفکر مهم در بین ما برگزاری کنگره و زنده کردن دیگر بار این روحیه می تواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.
این مسئول تاکید کرد: کنگره یک یادآوری بزرگ است که نمی توانیم وجود ندارد، شهدای ما روزی با کمترین امکانات در برابر دشمنی ایستادند که بهترین و برترین امکانات روز دنیا را دارا بود، توکل و ایمان قلبی واقعی رمز موفقیت آنها بود و امروز هم اگر عده ای می خواهند توانایی دشمن را بزرگ نمایی کنند باید بدانند که فرهنگ و بصیرت شهدایی که در بین مردم وجود دارد آنها را به این باور رسانده است که با مقاومت می توان در برابر کارشکنی های دشمن ایستاد.
حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفتو گو خاطر نشان کرد: کنگره می تواند نسل ابتدایی انقلاب را به فرزندان نسل سه و چهارمی انقلاب گره بزند، جوانان ما باید بدانند که پدرانشان با چه جانفشانی هایی در برابر دشمن حماسه آفریده اند و امروز نسل جوان انقلاب هم همان طور که ثابت کرده است می تواند خط مقدم مستحکمی در برابر دشمن باشد.
1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات