صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 April 2024
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۲۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
 
 


 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل روابط‌عمومی در دومین روز از «هفته روابط‌عمومی»، با ارائه تعریفی از جایگاه این بخش در هر سازمان افزود: روابط‌عمومی در زنجیره ارزش هر سازمانی جایگاه ویژه دارد. این جایگاه به ویژه در سازمانی همچون بانک صادرات ایران که بیش از فناوری و تجهیزات، به منابع انسانی خود متکی است، اهمیت برجسته‌تری دارد و بخشی از موفقیت‌هایی که بانک در ماه‌های اخیر داشته، مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: همکاران ما در روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، کار را به صورت حرفه‌ای در پیش گرفته‌اند و در حوزه رسانه‌ها، همکاران و انعکاس نقطه نظرات مشتریان به حوزه مدیریت بانک، دقیقا کار تخصصی می‌کنند و بخشی از موفقیت‌‌هایی که بانک در ماه‌های اخیر داشته مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است. ارتقای تصویر واقعی بانک در جامعه از جمله این اقدامات است که جای قدردانی و تشکر دارد.
حجت‌اله صیدی در بازدید از دایره امداد مشتریان بانک صادرات ایران نیز تقویت جایگاه این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: «صدای سپهر» قلب تپنده، گوش شنوا و زبان‌گویای بانک صادرات ایران است. هر مشتری که با این بخش تماس می‌گیرد، انتظار پاسخی قانع‌کننده دارد و می‌خواهد گرهی از کارش باز شود. بخشی از این مشکلات به صورت فوری قابل رفع شدن است و بخشی به دلیل ارتباط با سایر بانک‌ها در مبادلات و تراکنش‌های بین‌بانکی ممکن است زمانبر باشد که وظیفه پاسخگویی به این موارد بر عهده «صدای سپهر» است که برای بانک اهمیت بسیار زیادی دارد و اهتمام ویژه برای تقویت این بخش به کار گرفته شده است.
وی افزود: سرعت در پاسخگویی به بیش از هزار و ٢٠٠ تا هزار و ٣٠٠ تماس روزانه، این مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند که با توجه به شرایط موجود جای قدردانی ویژه از همکاران دارد. بخشی از ارائه راه حل برای مشکلات مردم و مشتریان که همیشه افتخار بانک صادرات ایران بوده، توسط همکاران این دایره رقم می‌خورد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در عین حال تصریح کرد: برخی تاخیرات احتمالی در پاسخگویی که گاهی به دلیل وقفه در اتصال اینترنت بین‌المللی رخ می‌دهد، گلایه‌هایی را ممکن است در پی داشته باشد، که تلاش‌های زیادی برای رفع این موضوع صورت‌گرفته و در عین حال ضروری است بابت آن از مردم شریف و مشتریان محترم نیز عذرخواهی کنیم. سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری در این بخش در حال ارتقا است و شرایط به مراتب بهتری را در آینده نزدیک در این حوزه شاهد خواهیم بود.
در جریان این بازدید حجت‌اله صیدی با کارکنان و مشتریان شعبه میدان جمهوری بانک صادرات ایران نیز دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمت‌رسانی به مشتریان قرار گرفت و در فضایی صمیمی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

ارسال نظرات