صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 26 July 2023
فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری ۶ هزار مصرف‌کننده و توزیع کننده طی سال جاری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان نظام برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیش‌رو برنامه دارند و در این میان برخی افراد نیز از روی غفلت با آنها همراهی می‌کنند.

وی عنوان کرد: برخی از آنهایی که گله مندی هایی دارند همسو با دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه حضور در انتخابات بسیار مهم است، افزود: دلسوزان نظام باید بدانند که دشمنان با تبلیغ گسترده درصدد کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات هستند بنابراین  رسانه ها باید نسبت به امید آفرینی و ترغیب مردم به حضور در این رویداد تلاش کنند.

وی اضافه کرد: هر چند کمبودها و گلایه‌هایی وجود دارد اما نباید به اساس جمهوری اسلامی بی‌توجه بود بلکه باید با صف‌آرایی در برابر توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان نظام، زمینه را برای انتخاب فرد اصلح مهیا کرد.

سردار کامرانی صلح با بیان اینکه پلیس فتا جرائم انتخاباتی در فضای مجازی را پیگیری می‌کند، گفت: چنانچه داوطلبان و حامیان آنها اقدام به تبلیغ منفی علیه یکدیگر کنند پلیس آنها را شناسایی و به مرجع قضایی معرفی می‌کند.

وی در ادامه به بیان عملکرد ۱۰ ماهه انتظامی همدان پرداخت و گفت: ۸۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ۹۹ هزار فقره پرونده در حوزه‌‌های جرایم تشکیل شده است، اظهار داشت: ۵ هزار دوربین توسط مردم با همکاری پلیس نصب شده علاوه بر این ۵ هزار شبگرد، سرایدار و نگهبان محله ساماندهی شده و به حوزه امنیت کمک می‌کنند.

وی افزود: در راستای مبارزه با موادمخدر ۵.۵ تن انواع مواد مخدر ۱۰ ماهه امسال در این استان کشف و ضبط شده و علاوه بر این ۸۴ دستگاه خودرو و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

سردار کامرانی صالح انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری ۶ هزار مصرف‌کننده و توزیع کننده خرد را از دیگر اقدام های صورت گرفته در سال جاری برشمرد.

وی گفت: ۳۶ باند مهم سرقت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه منهدم شده و ۳۰۰ سارق حرفه‌ای برای چندمین بار شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: با اجرای ۳۷۰ عملیات، ۳ هزار فعال در امر کالای قاچاق دستگیر شدند که ارزش کالاهای کشف شده ۲۰۷ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ فقره پرونده در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان تشکیل و ۲۷۴ متهم دستگیر شدند که بیشتر پرونده ها در حوزه مالی، برداشت غیرمجاز،کلاهبرداری اینترنتی و مزاحمت اینترنتی بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات