صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

مدارس الگوی صالح

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 15 June 2024
استاندار همدان گفت: ۶۳ طرح با ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در این استان تعریف شده که تا پایان دولت تدبیر و امید به ثمر می‌نشیند.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۹۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید سعید شاهرخی در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی ملایر با بیان اینکه در چارچوب تحقق جهش تولید، ۶۳ طرح با ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در این استان تعریف شده که تا پایان دولت تدبیر و امید به ثمر می‌نشیند، بیان کرد: این حجم از سرمایه‌گذاری حاصل وفاق و همدلی در مجموعه استان است و همه ما به یک هدف مهم آن هم خدمت به مردم و دوری از حواشی فکر می‌کنیم.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) ۶ طرح بزرگ اقتصادی را با حجم سرمایه‌گذاری بیش از یک‌هزار میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری می‌کند که در سال‌های گذشته بی‌سابقه است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: همدان در سالیان گذشته بهره زیادی از سرمایه‌گذاری‌های شرکت شستا نبرده بود که با سرمایه‌گذاری و اجرای این تعداد طرح، تا حدود زیادی عقب‌ماندگی این استان را در سال‌های گذشته جبران خواهد کرد.

وی توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال را از اولویت‌های نخست استان دانست و افزود: تمام وقت خود و مجموعه استان را صرف این هدف مهم کرده‌ایم تا بتوانیم خدمتی صادقانه به مردم ارایه دهیم.

شاهرخی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طبق تاکیدات رییس جمهوری حفظ سلامت مردم نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تاکید کرد: مردم همواره در کنار مسوولان جلوی یاوه‌گویی‌های آمریکا و صهیونیست ایستاده است و با مقاومت تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

استاندار همدان گفت: امروز با وجود اعمال فشارها و تحریم‌های ظالمانه، شرکت سرمایه‌گذاری شستا بیش از یک‌هزار میلیارد تومان طرح فقط در استان همدان اجرا می‌کند.

وی اظهار داشت: جای جای استان همدان به مثابه یک کارگاه بزرگ عمرانی، کار و فعالیت در جریان است و طرح‌های بزرگ همچون پتروشیمی همدان در دست اجرا است که تا یک‌ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

شاهرخی از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار ویژه ملایر و نمایندگان مجلس در اجرایی شدن طرح‌های بزرگ اقتصادی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: به واسطه این جدیت و تلاش، حجم سرمایه‌گذاری در این شهرستان چندین برابر شده و ملایر یکی از شهرستان‌های پیشرو استان در امر سرمایه‌گذاری است.

وی فرهنگ بالا را از ویژگی‌های منحصر به فرد مردم این شهرستان دانست و افزود: در تامین زمین، آب و صدور مجوزهای لازم برای اجرای دامپروری ۶ هزار راسی شستا مشکلی در ملایر نداشتیم و این نشان از فرهنگ بالا و همراهی مردم این منطقه دارد.

استاندار همدان همچنین از همراهی مردم استان همدان با دولت قدردانی کرد و گفت: این همراهی مردم موجب سرعت بخشیدن به روند اجرایی طرح‌ها در سطح استان شده است.

* طرح مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی شرکت شستا گامی مهم در توسعه منطقه

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز برنامه‌ریزی و نگاه جهادی مدیرعامل شرکت شستا را قابل تحسین دانست و گفت: دکتر رضوانی‌فر و مجموعه وی از آن دسته مدیرانی است که در این شرایط سخت، تنگناها و تحریم‌ها شبانه‌روز برای توسعه کشور در تلاش هستند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: استاندار همدان نیز در این استان جدی و مصمم پای سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال ایستاده است تا کار به نتیجه برسد که در سال‌های اخیر این جدیت بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه طرح مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی شرکت شستا با حجم سرمایه‌گذاری ۳۲۷ میلیارد تومان و اشتغال آفرینی برای ۴۰۰ نفر گامی مهم در توسعه این منطقه است، اظهار داشت: این طرح آلایندگی ندارد و می‌تواند برای افراد بومی منطقه اشتغال پایداری ایجاد کند.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان از اجرا کنندگان طرح دامپروری ۶ هزار رأسی شستا خواست: برای ایجاد اشتغال این مجتمع از افراد بومی در روستاهای اطراف به‌کار گرفته شود.

وی ایجاد صنابع تبدیلی دامپروری را یک ضرورت مهم در این حوزه برشمرد و گفت: زمینه برای اجرای صنایع تبدیلی در این منطقه مهیا است و موانعی برای واگذاری زمین وجود ندارد.

آزادیخواه از مدیرعامل شرکت شستا خواست پس از بهره‌برداری از مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی، نسبت به ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی در حوزه دامداری نیز وارد شوند که نیاز است کار مطالعاتی هر چه سریع‌تر آغاز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات