صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 01 June 2024
امام جمعه چرداول گفت: دفاع مقدس و دستاوردهای آن سد محکمی در برابر دسیسه های دشمنان و آوازه خوشنامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا بواسطه خون شهیدان است.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۱۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "احمد امرایی" در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول افزود: هشت سال دفاع مقدس  ما را در برابر تهدیدات و دسیسه های دشمنان  مصون کرده است و امروز کشور ما با برخورداری از تجهیزات دفاعی، هیچ  ابرقدرتی  توان  دست درازی و تهاجم به خاک ایران را  نخواهد داشت.

وی با ذکر این نکته که در دوران دفاع مقدس کشور ما از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار بود، یادآور شد: امروز  بواسطه تکیه بر دانش بومی و نخبگان داخلی موفقیت های بزرگی در تمام عرصه ها بدست آورده ایم و در حوزه نظامی و تجهیزات مرتبط  در دنیا حرف هایی برای گفتن داریم و ابرقدرت ها می دانند که جنگ نظامی با ایران امکان پذیر نیست و به جنگ اقتصادی و فرهنگی  روی آورده اند.

امام جمعه چرداول اضافه کرد: تحریم اقتصادی بدترین ظلم در حق ملت ایران است ولی اتحاد و همدلی مردم و گوش دادن به  فرامین مقام معظم رهبری و تکیه بر توانایی های داخلی و تولید داخل راهگشای مشکلات خواهد بود و از این  گردنه سخت اقتصادی نیز همچون  مشکلات زیادی که پشت سر گذاشته ایم، عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام امرایی با اشاره به شرایط کرونا گفت: مردم و هیات های مذهبی  در عزاداری ایام دهه محرم نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی را بعمل آوردند و ضمن مشارکت گسترده  هیچ  مشکل خاصی هم بوجود نیامد که بیانگر  شعور  و معرفت بالای مردم بود.

وی اضافه کرد: شهرداری سرابله در انجام خدمات عمومی  و تعامل با مردم و نهادهای  دیگر نهایت  همکاری و تلاش های شبانه روزی را به عمل آورده و از مجموعه شهرداری می خواهیم  تا قبل از فرارسیدن سرما و بارش باران  نسبت به  آسفالت معابر و کوچه ها و تعریض و تکمیل پل های تخریب شده اقدامات عاجل بعمل آورند.

سر و سامان دادن به یادمان شهدای گمنام شهر سرابله، مسقف کردن و تعمیر  راه ارتباطی این یادمان، تخصیص چهار میلیارد ریال اعتبار این طرح و همکاری نهادهای متولی در این باره از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام احمد امرایی بر اجرای سریع آن ها تاکید کرد.

فرماندار چرداول نیز در این جلسه افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نه در برابر فقط رژیم  بعث، بلکه در برابر قدرت های بزرگ ایستادگی و مقاومت کرد و با توکل بر خدا، فرهنگ ایثار و شهادت و وجود امام راحل در این جنگ نابرابر پیروز شدیم.

الیاس فتاحی  اضافه کرد:  فرهنگ نقش بزرگی در  در ایجاد حس ولایت مداری، شهادت و ایثار جوانان داشت  و با الگو پذیری از فرهنگ عاشورا  ما قهرمان  هشت سال دفاع مقدس  بودیم.

وی خاطرنشان کرد:  علیرغم  هجمه های دشمنان از طریق  ماهواره و برنامه ریزی های متعدد و گذشت  چهار دهه از عمر انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت در بطن جامعه و بویژه جوانان در حال گسترش و وزیدن  است و همین  فرهنگ و ایستادگی ملت  سدی بزرگ در برابر دسیسه های دشمنان است.

وی به اقدامات خلاف قانون و تفاهم نامه های بین المللی توسط استکبار جهانی اشاره کرد و گفت :دشمن  جنگ  بزرگ  اقتصادی  را علیه کشور ما  شروع کرده و راه  برون رفت از این گردنه سخت، گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری، مقاومت و هوشیاری ملت و تکیه بر توانایی ها و تولیدات داخلی است.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول  هم گفت: به همان اندازه که برای برنامه های اقتصادی  ارزش قائل هستیم  باید بر اجرای برنامه های فرهنگی بعنوان زیربنای همه فعالیت ها حساسیت و اهتمام  داشته باشیم.

سرهنگ هدایت سلیمانیان افزود: نباید به بهانه کرونا کارهای فرهنگی و عمرانی و خدمت به مردم  تعطیل شود و مسئولین در هر مسئولیتی تلاش های خود را دوچندان کنند زیرا مردم ما لایق  بهترین  خدمات هستند.

وی بر سروسامان دادن وضعیت یادمان شهدای گمنام شهر سرابله تاکید کرد و بیان داشت: با تغییر نقشه این یادمان و ایجاد  شبستان و المان  با مسئولیت اداره کل نشر آثار دفاع مقدس کارهای آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد. 

فرمانده سپاه چرداول  یادآور شد:  در ایام کرونا باید نیازمندان را بیشتر در یابیم و در این مدت توسط سپاه سه هزار بسته غذایی در پنج نوبت در سطح شهرستان توزیع شده است. 

سلیمانیان با تبریک  هفته دفاع مقدس اضافه کرد:  در این هفته برنامه های متنوع و فرهنگی  با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بیش از ۱۴۰ پایگاه مقاومت شهری و روستایی برگزار خواهد شد.  

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰کیلومتری ایلام قرار دارد.

ارسال نظرات