صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 03 June 2024
فرمانده سپاه ثارالله در آیین گرامیداشت مراسم 12 بهمن :
سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز سیستم دفاعی ایران جزو چند کشور برتر دنیا است گفت: ملت ایران تمام معادلات دشمن در دنیا را به هم ریخت و او دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۷۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، آیین گرامیداشت مراسم 12 بهمن که با حضور مسئولان استان در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام‌(ره) و شهدای انقلاب به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در محضر شهیدان هستیم  شهدا نور چشم ما هستند و به ما نورانیت می‌دهند.

وی افزود :  امام ما از سال 42 و بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی سکان و مرجعیت شیعه را بر عهده گرفت و هدفگذاری وی برای برقراری حکومت اسلامی ملموس بود.

این مقام مسئول تصریح کرد:  امام نابودی رژیم ستم شاهی و برقراری حکومت اسلامی را دنبال می‌کرد و به نتیجه رسید

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره فرمایش امام خمینی(ره)  که فرمودند "جمهوری اسلامی، نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم"؛ بنابراین امام خمینی(ره) هدفگذاری اصیل و دقیقی داشت و می‌دانست چه می‌خواهد؟ تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی امنیت پایدار و عزت داریم و این نخستین قابلیت انقلاب و هوشمندی ملت ایران اسلامی است

معروفی افزود: امروز ملت ایران ملتی هوشمند در دنیا است و در زمانی که دشمنان به دنبال تجزیه کشور بودند ملت ایران آنها را ناکام گذاشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه مذاهب و اقوام و همه گروه‌های سیاسی تحت امر ولی‌فقیه برای انقلاب کار می‌کنند ، در جنگ تحمیلی مردم از همه گروه‌ها پای کار آمدند .

وی افزود: در 42 سال گذشته ثابت کردیم هر جا که منافع ملی و اعتقادات اسلامی در خطر بودند ملت ما از منافع خود دفاع کردند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن فکر می‌کرد با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی به اهداف شوم خودش می‌رسد اما باز هم شکست خورد و دشمن بداند که در هر جا که پایش را بگذارد، گورستانش خواهد شد.

وی با بیان اینکه 42 سال دشمنان ما به‌ویژه استکبار جهانی آمریکا فریاد مستانه می‌زند و ما را تهدید می‌کند اما شکست می‌خورد ادامه داد: هفت رئیس جمهور آمریکا در برابر سیاست‌هایی که ضد کشور و ملت ما داشتند شکست خوردند؛ آنها رفتند اما انقلاب اسلامی ما پایدار و پابرجاست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دستاوردهای علمی کشور بعد از انقلاب بی‌نظیر است و امروز میلیون‌ها نفر در دانشگاه‌های نقاط  مختلف  کشور درس می‌خوانند افزود: واکسن کرونا یکی از دستاوردهای علمی اخیر است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آن را ساخت و دنیا متحیر شد.

وی با بیان اینکه غرب با ما دعوای موشکی و هسته‌ای ندارد چرا که ناکارآمدترین سلاح است و هیچکس در دنیا نمی‌تواند از آن استفاده کند و از طرفی نیز هزینه سنگین نگهداری دارد تصریح کرد: دشمن از توان علمی جوانان ما می‌ترسد و تهدید و تحریم می‌کند؛ هسته‌ای و موشکی بهانه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز سیستم دفاعی ایران جزو چند کشور برتر دنیا است گفت: ملت ایران تمام معادلات دشمن در دنیا را به هم ریخت و او دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.

وی با بیان اینکه امروز مردم جهان به‌وجود شهید سلیمانی ما عشق می‌ورزد و ملت‌های دنیا عاشق حاج قاسم ما هستند ادامه داد: اینکه بعد از شهادت شهید حججی دیرالزور با موشک زده شد پیامش به اسرائیل و آمریکا بود و قدرت موشکی ایران به نمایش گذاشته شد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه چند روز گذشته رزمایش موشکی سپاه را دیدیم که چه پیشرفت‌هایی داشت و همه این‌ها به‌دلیل توکل به خدا و دست در دست ولی خدا داشتن است گفت: ایران هشتاد میلیون نفر بمب هسته‌ای در مقابل دشمن دارد و دشمن فکر نکند که هسته‌ای ما این مسائل ساده‌ای است که خودش دارد بلکه ملت ما قدرتمند هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری سالگرد شهید سلیمانی در عراق و یمن و سوریه و سایر نقاط ایران غیرقابل تصور بود و دشمن در این توطئه خود شکست خورد افزود: در خانه‌های مردم کشورهای دنیا عکس حاج قاسم وجود دارد و مردم به شهید سلیمانی عاشقانه ابراز ارادت می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز دشمن از ترویج مکتب حاج قاسم می‌ترسد و نگران است گفت: بسیج خروجی دیگر انقلاب اسلامی است و جنگ تحمیلی را هم بسیج یعنی ملت ایران به نتیجه رساند و تفکر بسیج ایران امروز در دنیا گسترانده شده و جغرافیای بسیج جغرافیای جهان اسلام است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه وجود ولایت فقیه تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است گفت: دشمن از پیروی مردم ایران از ولی‌فقیه می‌ترسد و قدرت حول محور ولایت را می‌شناسد و از آن هراسان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: ما در کشور به سرباز نیاز داریم؛ ما به سربازی همچون حاج قاسم نیاز داریم که خودش را فدای ملت کرد و جانپناه مردم بود.

 

ارسال نظرات