صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
همدان-استاندار همدان بابیان اینکه دیپلماسی حاضر بر اقتدار، عزت و حکمت مبتنی است،گفت: فعالان عرصه دیپلماسی در حال تلاش هستند تا با یک رویکرد درست، عزت و اقتدار مردم ایران حفظ شود و به طور قطع پیروزی با ما است.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در آئین افتتاح و رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر که در استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای و مردمی یک اقدام فرهنگی نرم برای تبیین هر چه بهتر و بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلام و دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه منافقین بر روی مردم اسلحه کشیدند و ۱۷ هزار بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و خسارت زیادی را به ما و کشورهای منطقه تحمیل کردند، ابراز کرد: در مطلع چهل و چهارمین بهار آزادی قرار داریم و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، در حالی که دشمنان طوری طراحی کرده بودند که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد خود را نبیند.

استاندار همدان افزود: انقلاب اسلامی به مدد الهی بالغ و توفنده پیش خواهد رفت و دستاوردهای آن روز به روز علاوه بر مردم ایران بر تمام دنیا آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما امروز به عنوان کسانی که مشتاق و هوادار نظام و انقلاب هستیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری باید جهاد تبیین را به طور دقیق اجرا کنیم، تصریح کرد: جهاد تبیین از جهات مختلف معنا و مفهوم خود را دارد که یکی از ابعاد آن این است که ما نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای نسل‌هایی که دوران قبل از انقلاب را ندیدند و آن ایام را درک نکردند تبیین و تشریح کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه امروز دشمنان شبانه روز با تبلیغات مسموم  اذهان را بمباران می‌کنند و مورد هجمه قرار گرفته‌ایم، گفت: ما باید علاوه بر نسل سوم و چهارم انقلاب برای نسل‌های بعدی هم انقلاب را تبیین کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان در تلاش هستند جای قاتل و مقتول را عوض کنند، عنوان کرد: آنها می‌خواهند چهره امثال منافقین را با نقاشی و رنگ آمیزی تطهیر کنند و نظام منحوس پهلوی و جنایت‌هایشان را برای مردم پاک کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ما باید به درستی مسیری را که رژیم منحوس پهلوی طی کرده و اقدامات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را تشریح کنیم، عنوان کرد: پایه و اساس نظام شاهنشاهی جهل و نادانی و مخفی کاری بود و نظام جمهوری اسلامی پایه و اساس خود را بر اساس علم، دانش، فناوری و پویایی قرار داده است.

وی افزود: نظام شاهنشاهی پایه و اساس کار خود را بر وابستگی هر چه بیشتر به جهان غرب گذاشته بود و پایه و اساس جمهوری اسلامی بر استقلال، اتکای به درون و خودباوری است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تغییر مسیر شاهنشاهی و ریل‌گذاری جدید بسیار سخت است چراکه نظام شاهنشاهی نفت را می‌فروخت و رفاه کاذب برای یک قشر خاصی در لایه رویی و در لایه‌های زیرین فقر و فلاکت ایجاد کرده بود، گفت: نظام اسلامی بر این باور است که رفاه باید برای همه اقشار باشد که این اعتقاد از احکام الهی و قرآن نشأت گرفته و عدالت باید برای همه باشد.

وی با تاکید بر اینکه نظام شاهنشاهی با ایجاد یک ارتش به ظاهر قوی و امکانات نظامی به پیشرفت و توسعه توجهی نداشت، ابراز کرد: جمهوری اسلامی پایه و اساس را بر بنیان علم و دانش و خودباوری قرار داد و مسیر را تغییر داد.

استاندار همدان یادآور شد: جمهوری اسلامی بر این اعتقاد است که امکانات و نفت باید برای رشد و پیشرفتی سرمایه‌گذاری شود که نسل‌های حال و بعدی از آن نفع ببرند.

وی با اشاره به اینکه از خلقت انسان منابع وجود داشته و ما باید از آنها استفاده کنیم و برای آیندگان هم بماند و این ظلم بزرگی است که آیندگان را از آن محروم کنیم، تصریح کرد: نگاه انقلاب اسلامی عدالت محوری است و تاکید مقام معظم رهبری بر این بوده که باید علم و دانش را توسعه داد تا به اصل فناوری دست پیدا کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و قلم به دستان با این رویکرد تبیین کنند تا بخشی از جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اجرا شود، بیان کرد: ما باید برای نسل جدید و آینده تبیین کنیم که چه اتفاقاتی افتاده است.

وی با بیان اینکه درست است که مشکلاتی وجود دارد و بخشی به سوء مدیریت‌ها برمی‌گردد، گفت: این دولت هیچ بنایی بر گله‌گذاری ندارد و در تلاش است که گرفتاری‌ها و مشکلاتی که به ارث رسیده را آواربرداری کند.

استاندار همدان افزود: دولت در سلامت مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است و در مهار کرونا به لطف خدا در وضعیت با ثباتی قرار گرفته است، مشروط بر اینکه اصول بهداشتی رعایت شود و دز واکسن تزریق شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش در خصوص مسکن گفت: دولت در نظر دارد انقلاب بزرگی را در بحث ساخت مسکن ایجاد کند که ساخت مسکن مشاغلی بسیاری را ایجاد و احیا می‌کند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دیپلماسی حاضر بر اقتدار، عزت و حکمت مبتنی است، ابراز کرد: فعالان عرصه دیپلماسی در حال تلاش هستند تا با یک رویکرد درست و صحیح، عزت و اقتدار مردم ایران حفظ شود و به طور قطع پیروزی با ما است چراکه دیپلماسی ما حمایت‌های مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور مقتدر است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر گفت: با برگزاری این جشنواره امیدواریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول ۴۳ سال و اقدامات دولت سیزدهم را تبیین کنیم و نقاط امیدآفرینی را در اذهان ایجاد کنیم و امیدآفرینی را در رأس کار خود قرار دهیم تا از این مقطع با پیروزی عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات