صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 03 June 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نقش و تأثیرگذاری روحانیت و حوزه‌های علمیه در جامعه، باید پیشگام تبیین و تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب باشند و بیانیه سرفصل همه منابر و سخنرانی‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۸۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه استان قزوین از حضور به یادماندنی ملت ایران در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: ملت ایران با توجه به شیوع بیماری کرونا با حضور همیشگی خود درخیابانها و معابر جواب محکم و کوبنده‌ای به یاوه گویان و یاوه سرایان دادند.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیان کرد: آنچه که امروز برای حوزه‌های علمیه برادران و خواهران مهم است اینکه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: بیانیه از سوی شخصیتی تأثیرگذار در جهان صادر شده که به اعتراف دشمنان رهبری ایران یک عالم اندیشمند و دارای تجربه گران سنگ از مسائل جهان و کسی که می‌تواند با یک سخنرانی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نقش و تأثیرگذاری روحانیت و حوزه‌های علمیه در جامعه، باید پیشگام تبیین و تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب باشند و بیانیه سرفصل همه منابر و سخنرانی‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیان دستاوردهای انقلاب و مقایسه آن با دوران قبل از انقلاب و دیگر کشورهای اسلامی، تقویت روحیه امید در مردم، تقویت اخلاق و معنویت در جامعه، تقویت وحدت و مبارزه با تفرقه و معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است و ما باید زمینه را به‌گونه‌ای فراهم آوریم که مخاطبان اصلی آن یعنی جوانان در صدد فهم بیانیه و ایفای نقش خود برآیند

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه نگاهی دقیق، عالمانه و هوشمندانه به مسیری که انقلاب اسلامی در این چهل سال طی کرده، به‌خوبی اشاره می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی شرایط و دستاوردهای گذشته، حال و آینده انقلاب را مورد ارزیابی قرار دادند

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب به خاطر شعارهایی که مطرح کرد هر روز در حال گسترش است و این شعارها منطبق با فطرت انسانی است که در چندین گزاره بیان شده که شامل آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت، برادری و … است؛ این گزاره‌ها مربوط به تمام نسل‌ها و عصرهاست.

حجت الاسلام معبودی، عدالت و مبارزه با فساد را از بندهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی اجرای عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد است و در طول ۴۳ سال انقلاب در این مقوله اقدامات زیادی صورت گرفته است و توانستیم عدالت را در سراسر کشور توسعه داده و با فساد مقابله کرده و اجازه داد نشد که فساد سیستمی شود، امروز نیز دولت پرچم مقابله با فساد را برداشته است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه بیش از ۴۳ سال بدون ذره‌ای انحراف از اصول در مسیر خود حرکت می‌کند و دشمنان همواره در تلاش بوده با اعمال تحریم‌ها، چالش‌ها و سختی‌ها، جمهوری اسلامی را به زانو درآوردند، اما نه تنها موفق نبوده بلکه ایران به سرعت به سمت آرمان‌های خود در حال حرکت است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین بخش‌هایی که در بیانیه رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته روحیه «ما می‌توانیم» است؛ جوامعی می‌توانند توسعه و پیشرفت داشته باشند که دارای هویت باشند و احساس توانمندی کنند.

ارسال نظرات