صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان خبر داد
همدان-مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان از تجهیز اردوگاه‌های شهید مسعودیان در اهواز و شهید باکری در خرمشهر برای میزبانی اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۳۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی اخوان امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان همدان به ارائه گزارش از بازدید و بررسی اردوگاه‌های متعلق به استان، شهید مسعودیان در اهواز و شهید باکری در خرمشهر پرداخت و اظهار داشت: با بررسی آخرین وضعیت ساختمان‌ها و تاسیسات به منظور آمادگی برای میزبانی اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تمهیدات لازم در زائرسرای شهید قهاری در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز راهکارهایی اتخاذ و مشکلات احصاء شد و تعهدات پیشنهادی برای دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: نصب ۴ اصله پایه بتنی و احداث ۹۰ متر شبکه خودنگهدار با نصب چراغ روی پایه‌ها، تامین روشنایی زائرسرا، ساماندهی سیم کشی‌ها، سرویس و تعمیر تابلوهای برق اصلی، تابلو مصارف داخلی و تابلو لوله‌های گازی تعهدات شرکت برق استان در اردوگاه است.

مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان ابراز داشت: ساخت ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و تجهیر شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام با همکاری راه و شهرسازی استان که ساخت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی و تجهیز برعهده آبفا است.

وی با اشاره به تعهدات شرکت گاز گفت: تعهدات این شرکت استانداردسازی آشپزخانه شامل سیستم گازرسانی، رنگ آمیزی، اصلاح و تعویض شبکه‌های فرسوده، اصلاح سیستم تهویه آشپزخانه است که مقرر شده با همکاری سازمان نظام مهندسی اقدامات فوری انجام شود.

اخوان در ادامه در خصوص تعهدات شهرداری عنوان کرد: مقرر شد محوطه‌سازی و آسفالت‌ریزی ضلع شمالی ۷۰۰ متر مربع آسفالت ریزی و ۴۰۰ متر مربع محوطه سازی و بتن ریزی و همچنین نصب سقف کاذب زائرسرا توسط شهرداری انجام شود.

وی تصریح کرد: تعهدات اداره کل راه و شهرسازی؛ محوطه سازی ضلع غربی زائرسرا به متراژ ۴۰۰ متر مربع و تعویض پنجره‌های آهنی به upvc ، رنگ آمیزی داخل و خارج زائرسرا، بهسازی و تعمیر ریل در اصلی زائرسرا، مفروش کردن نمازخانه با فرش سجاده‌ای و ساخت محراب و تامین ۴۳۰ تشک، بالش و پتو که پس از گذشت ۱۵ سال نیاز به تعویض دارد.

مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان در خصوص زائرسرای شهید همدانی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: به دلیل بارندگی کل ساختمان را آب فراگرفته بود و تعهداتی برای شرکت آبفا و آب منطقه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تعهدات شهردای از قبیل تامین سیستم سمعی و بصری نمازخانه و تهیه خاک مرغوب جهت باغچه و فضای سبز است.

اخوان ابراز داشت: تعهدات اداره کل راه و شهرسازی شامل بتن‌ریزی در محوطه اردوگاه به متراژ ۱۱ هزار و ۹۰۰ مترمربع و دیوارکشی برای محصور کردن به متراژ ۴۶۰ متر است.

وی ادامه داد: تعهدات شرکت برق هم شامل جابجایی تیرهای برق محوطه و تعویض کابل‌ها به خودنگهدار و اصلاح روشنایی زائرسرا است.

مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان گفت: توسط شرکت گار نیز گازرسانی و رنگ آمیزی لوله‌های گاز، استانداردسازی و تجیز آشپزخانه و نصب سیستم تهویه در آشپزخانه، مفروش کردن نمازخانه‌ها و ساخت محراب و جداسازی نمازخانه خواهران و برادران با پارتیشن و به دلیل کمبود تخت ۲۰۰ تخت برای زائرسرا به دلیل کمبود تخت دوطبقه به همراه ملزومات آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات