صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 02 June 2024
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به حضور بسیج در میدان‌های مختلف امنیتی و دفاعی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بسیج قدرت بازدارندگی در منطقه ایجاد و چشم طمع ستمکاران و دشمن زبون را از سر کشور و منطقه دور کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۲۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در حالی به استقلال چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج می‌رویم که دشمن زبون و مستاصل که در هیچ عرصه‌ای توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته به تزویر روی آورده و با جنگ احزاب در صدد اختلال در حوزه داخلی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در تقابل دو فرآیند جهانی ارزش‌های اسلامی که منادی پرچم دار معنویت، هدایت، اخلاق و کرامت انسانی و برای دفاع از محرومین و مستضعفان جهان قدرت سازی می‌کند و فرآیند بعدی ارزش‌های آمریکایی که در برابر عدالت می‌ایستد و مروج نابرابری، تحقیر ملت‌ها و اشاعه دهنده‌ی ابتذال اخلاقی، پوچ گرایی و بی هویتی انسان‌ها و ملت‌ها است.

سردار مهدوی افزود: اکنون در گام دوم انقلاب و فرآیند بزرگ جهانی با دستاورد‌های بزرگ و خیره کننده توسط فرزندان انقلابی ایران قوی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساخت‌های اساسی کشور با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای مواجه است که این روند دشمن را عصبانی کرده و به وحشت انداخته است و این محیط منازعه را پیچیده و متنوع و ابعاد تقابل را گسترده‌تر ساخته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی عنوان کرد: ما تجربه کردیم که همواره در سختی‌ها و ناملایمات رشد نمودیم و روی پای خودمان ایستادیم ما همواره در سختی ها، ناملایمات و چالش‌ها رشد کردیم و قوی شده ایم و کشور را به استقلال رساندیم.

وی با بیان اینکه ما ایران اسلامی را قوی‌تر می‌سازیم و امیدواریم که در گام دوم انقلاب هرچه سریع‌تر بستری برای ایجاد تمون نوین اسلامی فراهم و در جهت حاکمیت اسلام گام برداریم متذکر شد: در این راستا به توصیه رهبر انقلاب با سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را سرلوحه امور قرار داده و در جهت پیش برندگی انقلاب اسلامی با تمام توان تلاش می‌نماییم.

سردار مهدوی در ادامه اظهار کرد: امروز بسیج در همه عرصه‌های مختلف اجتماعی فعال و نقش مؤثری ایفا می‌کنند در حوزه سازندگی با ساخت مسکن روستایی، راه، قنات، چاه و ترویج کشاورزی و دامداری و در حوزه محرومیت زدایی به دورترین نقاط کشور با توزیع بسته‌های معیشتی و دستگیری از نیازمندان در سلامت و بهداشت و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و ایجاد ظرفیت‌هایی در عرصه پزشکی و سلامت و همچنین در عرصه علمی و دانش بنیان‌ها با اتصال آن‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی که تحول اساسی در این عرصه بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: در عرصه فرهنگی با هم افزایی و کمک به دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و آموزش عالی و تلاش در عرصه‌های فرهنگی بسط و گسترش دانش بنیان‌ها در صنعت، تجربه و تولید و نیز در عرصه اقتصادی کمک به مراکز تولیدی جهت پیشگیری از کند شدن کار و تلاش در تسهیل گری و کمک به امنیت غذایی مردم،   بسیج نقش آفرین است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان به حضور بسیج در میدان‌های مختلف امنیتی و دفاعی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در عرصه دفاعی و امنیتی نیز  بسیج در پیشرفت تولیدات دفاعی همواره تلاش نموده است تولیدات دفاعی بازدارندگی عظیمی را در برابر دشمن بوجود آورد و امروز بازدارندگی در منطقه ایجاد کند و چشم طمع ستمکاران و دشمن زبون را از سر کشور و منطقه دور کرده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان سلحشور و عزیز در عرصه جهاد تبیین با کمک سایر دستگاه‌های فرهنگی و ادارات در جنگ نرم در مقابل توطئه‌های استکبار با تمام توان ایستادگی می‌کنند افزود:  اکنون در آغاز چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج با ۴۳ سرفصل در عرصه‌های مختلف و بیش از ۲هزار برنامه در سطح استان توسط بسیجیان دلاور خراسان جنوبی در خدمت مردم شریف و ولایتمدار این خطه هستیم.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: این روز‌ها و شب‌ها اوقات سختی برای بسیجیان است و از طرفی عصبانیتی در برابر دشمن دارند به خاطر مصلحت‌هایی کنترل می‌کنند و از طرفی مظلومانه خون بسیجیان بر کف خیابان ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ان شا الله تزویری که دشمن طراحی کرده خداوند مکر دشمن را به خودش بازگرداند گفت:  همچنان که بسیجیان این روز‌ها به کرات از ما درخواست دارند که پاسخ قاطع و محکمی به ایادی استکبار در کف خیابان داده شود می‌رویم که به حول قوه الهی پاسخ کوبنده و محکم به ایادی استکباران و مزدوران داخلی آنان می دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات