صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 31 May 2024
فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به اهمیت مجموعه حمل و نقل کشور گفت: ظرفیت حمل و نقل استان اصفهان یک پنجم ظرفیت حمل و نقل کشور است.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۰۶
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی فدا در همایش روز «حمل و نقل» در جمع کلیه دست اندرکاران حمل و نقل عمومی استان اصفهان اعمّ از انجمن‌های کامیون داران، مسئولان دستگاه‌های دولتی این حوزه، راهور، هلال احمر، انجمن‌های صنفی ترابری و باربری، انجمن رانندگان سوخت‌رسان و ... سخنرانی و از زحمات این قشر اثرگذار تقدیر و تشکر کرد و با بیان نقش ایشان در مدیریت جامعه، از خواسته‌های به حق همه مشاغل حوزه حمل و نقل سخن به میان آورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ظرفیت حمل و نقل کشور از مسیر‌های هوایی، زمینی و دریایی را بااهمیت و اثرگذار خواند و افزود: امروز بدون توجه به حمل و نقل، شرایط زندگی در جامعه امکان پذیر نخواهد بود و حمل و نقل اثر مستقیم بر روی آسایش، آرامش و امنیت مردم دارد.

وی در رابطه با اهمیت حمل و نقل به این موضوع پرداخت که همواره مجموعه‌های بزرگ پژوهشی در دنیا بر روی مجموعه حمل و نقل کار کرده و درصدد هستند از ظرفیت حمل و نقل خود درامد پایدار و ارزآوری کسب کرده و سرعت و کیفیت را برای بهره‌مندان از این مجموعه را افزایش دهند که در همین راستا خدمت رسانی‌های همچون بهسازی راه‌ها و اتوبان‌ها، تعیین کردن مقررات عبور و مرور، نظم بخشی و کنترل تردد در مسیر‌های حمل و نقل، ایجاد امنیت و آرامش برای رانندگان، ارتقای کیفیت ایستگاه‌ها و استراحتگاه‌های رانندگان و ... را به ثمر نشانده‌اند.

این فرمانده بسیجی حمل و نقل استان اصفهان را از این بابت که یک پنجم حمل و نقل کشور و یک پنجم رانندگان فعال در این حوزه از استان اصفهان است، دارای اهمیت ویژه‌ای در کشور دانست و به همین سبب ضروری دانست مسئولان وزارت راه در تصمیم گیری‌های خود، در قالب اتاق‌های مشورتی و کارشناسی از ظرفیت مشورتی حمل و نقل استان اصفهان استفاده کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: حمل و نقل اهمیت بسیار حیاتی در اداره جامعه دارد و به همین لحاظ هم دشمنی که از هر روزنه و شکافی برای نفوذ و اقدام علیه نظام استفاده می‌کند بسیار تلاش کرد جامعه حمل و نقل کشور را با خود همراه کند، اما با وجود همه خرابکاری‌ها و تهدید‌ها به موفقیت دست پیدا نکرد.

سردار فدا عنوان کرد: در اتفاقات اخیر شاهد بودیم دشمن با وجود همه برنامه ریزی‌هایی که انجام داده بود و با وجود تیم‌های مختلف تروریستی که وارد کشور کرده بود تا کشور را با مشکلات و مسائل عدیده‌ای مواجه کند و مردم را از نظام و مسئولان جدا کند، اصناف و انجمن‌های کامیون داران به دامن این اغتشاشات نپیوستند و علت این امر هم این است که ایران قوی است و ۴۳ سال است تمام توطئه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا ۱۳ هزار میلیارد دلار در دل خاورمیانه هزینه کرده است تا جلو رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را بگیرد، اما موفق نشده است انقلاب اسلامی را در محدوده مرز‌های جغرافیایی محدود کند، امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند و ریشه جمهوری اسلامی را بکند و علیرغم خساراتی که به ما وارد آورده و شهدایی که به ما تحمیل کرده و عقب ماندگی‌هایی که بر ما وارد کرده کشور با اقتدار تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرده است.

این فرمانده بسیجی متذکر شد: آمریکا اگر به عراق آمد، اگر به دنبال خاورمیانه جدید بود، اگر دنبال راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه بود، همه و همه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، ولی چنان شکست خوردند که دیگر امکان جنگ جدیدی را ندارند و شبانه با خفت و خواری از پایگاه بگرام افغانستان با به جا گذاشتن ۱۰ میلیارد دلار تجهیزات جنگی فرار می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی که روزی عربده می‌کشید و داعیه گسترش از نیل تا فرات را داشت امروز به جایی رسیده که به جای توسعه، در محاصره مرز‌های خودش قرار گرفته و دیوار‌های ۹ تا ۶ متری دور شهرک‌های صهیونیست نشین کشیده است و چنان به استیصال افتاده که که نخست وزیر اسرائیل بیانیه داده اگر دیر بجنبیم به واسطه اثرگذاری جمهوری اسلامی، ۸۰ سالگی خود را نخواهیم دید و برای همین همه وارد میدان شده و دست به دست هم می‌دهند تا ایران را به آشوب بکشند.

سردار فدا عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت انقلابی در کشور، آمریکا ابتدا با بازگشت به برجام جلو آمد و وقتی دید این دولت دولتی نیست که از یک سوراخ دوبار گزیده شود و این بار به جای از دست دادن صنعت هسته‌ای خود ابتدا تضمین هم از اروپا و هم از آمریکا می‌خواهد، نماینده سیا را به شمال عراق فرستاد تا با ساماندهی و به کارگیری گروهک‌های تروریستی و ظرفیت‌های خودشان آشوب در کشور را رقم بزنند؛ فتنه‌ای که در ۲۶ شهریور با فوت یک دختر جوان کلید خورد، ولی در ۵ مهر پنتاگون شکست آن را اعلام کرد به دلیل این که مردم با آن همراهی نکردند.

وی علت شکست فتنه اخیر دشمن را قوی و مقتدرانه وارد شدن ایران دانست و عنوان کرد: هر چند در این فتنه خساراتی داده شده، خون‌های بیگناهی بر زمین ریخته شد و شهدایی تقدیم انقلاب شد، اما سرانجامی جز شکست نداشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان بی‌توجهی کامیون داران، پایانه‌های حمل و نقل کالا، بار و مسافر و سوخت رسان‌ها و سایر اقشار زیرمجموعه حمل و نقل کشور به فراخوان‌های ضدانقلاب را یادآور حماسه سال ۶۲ – ۶۳ کامیون داران دانست که با لبیک به ندای امام خمینی -رحمة الله علیه- چهار هزار کامیون به بندرعباس رفتند.

سردار فدا در پایان سخنان خود به خواسته‌های مجموعه حمل و نقل استان پرداخت و بیمه تکمیلی رانندگان، گرانی قطعه، لاستیک و روغن، اجرای ماده ۳۸ بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان شرکت نفت، نوسازی ناوگان و جلوگیری از رانتبازی و سوء استفاده و رفیق بازی در این موضوع، توجه به تأمین پایانه‌های استراحت بین راهی، فعال کردن کانون بازنشستگان این مجموعه، بهسازی و نوسازی راه‌های کشور و تامین خسارت اسیبی که به واسطه حوادث مختلف به رانندگان تحمیل می‌شود را از این قبیل برشمرد.

 

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات