صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

مدارس الگوی صالح

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 10 June 2024
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولین نسبت به رفع مشکلات اقتصادی مردم همت جهادی و تدبیر انقلابی داشته باشند و صادقانه و با روحیه جهادی عزم ملی برای رفع مشکلات کشور عمل کنند.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۶۰
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان گفت: حضور با بصیرت، باشکوه و عاشقانه ملت ایران در مراسم ایام فاطمیه و تشییع و خاکسپاری شهدا بسیار قابل تقدیر و نشان از زنده بودن فرهنگ فاطمی در کشور است و مردم استان مرکزی بار دیگر با حضور حماسی خود در تاریخ برگ زرینی به ثبت رساندند.
وی افزود: مردم با حضور باشکوه شان در مراسم شهدا وفاداری خود به آرمان های انقلاب و شهدا را نشان دادند و وحدت و انسجام ملی را تقویت کردند، ملت ایران هوشیار، زمان شناس و قدر شناس مجاهدت های شهدا و رزمندگان در همه عرصه ها است و نسبت به توطئه های دشمنان همواره آگاهانه عمل می کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: بیستم جمادی الثانی روز ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) که هفته فرهنگی خمین نامگذاری شده، فرصتی مناسب برای تبیین شخصیت بزرگ حضرت امام(ره) است و باید تلاش کنیم یک برنامه خوب و اثرگذار با محوریت امام خمینی(ره) انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: امام خمینی(ره) متعلق به جامعه بشریت و همه مردم است که با روی کار آوردن انقلاب اسلامی ارزش های دینی را احیا کردند و امروز باید برای معرفی این شخصیت بزرگ سنگ تمام بگذاریم و استان مرکزی را به عنوان الگویی برتر معرفی کنیم.
وی تاکید کرد: دنیا میدان امتحانات بزرگ و غربالگری است و در حوادث مختلف مرز بین حق و باطل و افراد مشخص می شود؛ در طول تاریخ حوادث همواره اینگونه بوده و تاریخ ثابت کرده با بصیرت عمل کردن، هوشیار بودن و همراه ولایت بودن رمز موفقیت و سربلندی است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی انقلاب اسلامی را یک میدان بزرگ امتحان دانست و افزود: همه باید در این میدان ها سربلند بیرون بیاییم و ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته از امتحانات بزرگ سرافراز بیرون آمدند؛ رمز موفقیت ملت ایران ولایتمداری و بصیرت است.
وی ادامه داد: امروز گرگ صفتان عالم با همه توان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و زیرسوال بردن اعتقادات ملت ایران پای کار آمده اند و با فتنه ها و جنگ ترکیبی اهداف شوم خود را دنبال می کنند که باید هوشیار بود و در صحنه ماند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی یادآور شد: ملت ایران ملت شهادت و ملت امام حسین(ع) است؛ مسیری که امام خمینی(ره) و شهید سلیمانی ها ترسیم کرده اند با اقتدار ادامه می دهند.
وی افزود: خط اصیل انقلاب انقلاب، راه پرافتخار شهید سلیمانی و شهدای انقلاب با افتخار و اقتدار توسط مردم ادامه خواهد داشت. مسئولین نسبت به رفع مشکلات اقتصادی مردم همت جهادی و تدبیر انقلابی داشته باشند و صادقانه و با روحیه جهادی عزم ملی برای رفع مشکلات کشور عمل کنند.
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی تاکید کرد: ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در کشور وجود دارد که باید در مسیر رفع مشکلات مردم استفاده شود و ارائه خدمات اجتماعی و تعهد دستگاه ها نسبت به مسئولیت های اجتماعی یک ضرورت مهم است.
وی پرهیز از اسراف و جلوگیری از هدر رفتن انرژی و منابع گازی را ضروری دانست و افزود: دستگاه های اداری و دولتی باید در این خصوص الگو باشند، البته در این خصوص باید فرهنگ سازی مطلوب شکل بگیرد. دستگاه های نظارتی و مسئولین ارشد استان نسبت به مالیات و حقوق بیت المال و منافع مردم حساسیت جدی داشته باشند و همه در این خصوص مسئولیت برعهده دارند و نباید اجازه داد کسی به بیت المال بی توجهی کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایثار و ازخودگذشتگی در شرایط امروز یعنی خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنها و امروز مسئولین باید روحیه ایثار و فداکاری داشته باشند و خود را فدای منافع مردم کنند.
وی ادامه داد: در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که باید از این فرصت مغتنم، برای معرفی شخصیت و مکتب این شهید بزرگوار استفاده کنیم چراکه ایشان حیات با برکت خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی گذراند و امروز مکتب آن شهید بزرگوار چراغ راه تمامی آزادیخواهان جهانیان شده است و به عنوان الگویی در جهان اسلام می درخشد.
وی خاطرنشان کرد: یوم الله نهم دي روز بيعت مجدد ملت بابصیرت ایران با امام خمینی(ره) و رهبري است و حضور معنادار مردم در اين حماسه نشان داد كه انقلاب اسلامي بر اصول و مباني روشن استوار است و ملت اجازه خدشه به حریم ولایت و ارزش های اسلامی نخواهند داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات