صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 14 November 2023
استقبال بانک ایران زمین برای روش های دیجیتالی
پوست اندازی نظام بانکی از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال ، یکی از مهم ترین چالش های قرن برای شبکه بانکی است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۳۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

در این بین بانک هایی موفق تر می توانند عمل کنند که از پیشینه دیجیتالی مناسبی برخوردار بوده و بتوانند در مجموع، عملکرد مناسب تری را برای خود به ارمغان بیاورند.

اما مفهوم بانکداری دیجیتال زمانی محقق می شود که تمامی عناصر شبکه بانکی به همراه محتواهای به کار گرفته شده ، توانایی دیجیتالی شدن را داشته و بتوانند از این مفهوم برای بهتر شدن و رفع نواقص بیشتر بهره مند شوند. از اینرو است که فهم و درک بانکی از مفهوم دیجیتالیسم بانکی به همراه استفاده از تجربیات داخلی و خارجی در این زمینه ، می تواند مختصات قابل ملاحظه ای برای شبکه بانکی به ارمغان آورد.

 بانک دیجیتالی ایران زمین مدت ها است که در این عرصه حرفی برای گفتن دارد. این بانک توانسته با کمک ابزارهای جدید و تکیه بر استعداد نیروهای انسانی زبده خود، در میان رقبای بانکی، خود را به عنوان بانک برگزیده دیجیتالی معرفی نماید.

در همین راستا است که تمامی استعداد نیروی انسانی این بانک نیز در این مسیر به خدمت گرفته شده است . چنانکه در یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیر استان برگزار شد بر همین نکته تاکید صورت پذیرفت.

در این میان محمودحسن شاهی مدیر شعب استان ضمن بررسی وضعیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب، گفت: شناخت و اطلاع کامل و صحیح از شرایط بازار و معرفی و ارائه با کیفیت خدمات، کلید موفقیت بانک است.

حسن شاهی در تشریح اهمیت همکاران شعب در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و نقش و جایگاه مشتری افزود: تعامل موثر با مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان، یکی از مهم ترین عوامل تحقق برنامه های بانک در حوزه رضایت مشتری به شمار می آید.

مدیر استان در ادامه بر نظم و آراستگی شعب تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نظام بانکداری کشور در حال پوست اندازی و جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و بانک ایران زمین نیز به عنوان یکی از پرچم داران در این حوزه فعالیت زیادی داشته است. معرفی دقیق محصولات و سرویس های بانکداری مدرن، گام موثری در جهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان خواهد بود.

در این جلسه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و متخصص در بانک ایران زمین را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست و با تأکید بر ضرورت آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان گفت: بدون تردید چنین سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در مجموعه ای پویا و شایسته سالار است.