صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 03 June 2024
خانه بهداشت خیرساز روستای مال ملا مزین به نام علی سعادت گراشی طی مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستان لنده به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۴۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، آیین افتتاحیه این پروژه بهداشتی درمانی امروز با حضور سید علی احمد زاده استاندار ، مهندس شهامت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، محمد ملک زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد، جلال دانش فرماندار لنده، مهندس یاوریان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از حضور استاندار و هیئت همراه و همه مدیران حاضر تقدیر و تشکر کرد و گفت: سازه این خانه بهداشت 12 سال پیش به سبک ال اس اف اجرا شده بود و با اینکه رو به تخریب می رفت با پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در شهریور ۱۴۰۱ با پیگیری مجمع خیرین سلامت استان و به همت خیر محترم جناب آقای دکتر حسین سعادت گراشی با ساز و کاری جدید و طبق نظر مدیریت منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عملیات اجرایی بر روی آن آغاز شد که با مصالح ساختمانی با کیفیت این پروژه تکمیل و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می گردد.
سالار جوکار افزود: دیوار کشی و محوطه سازی این خانه بهداشت نیز توسط دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده است.
فرماندار شهرستان لنده نیز در این آیین به طور ویژه از خیر گراشی ، مجمع خیرین سلامت ،دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان لنده تقدیر کرد و گفت: امیدواریم پروژه خیرساز خانه بهداشت روستای موگرمون لنده نیز همچون پروژه حاضر با کیفیت عالی تکمیل و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد .
دکتر محمد ملک زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت : این خانه بهداشت ۷۴۷ نفر جمعیت ثابت را زیر پوشش قرار دارد و از خیر محترم گراشی و مجمع خیرین سلامت استان که کمک کار دانشگاه علوم پزشکی و حوزه بهداشت و درمان استان هستند بسیار سپاسگزاریم.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: امروز پروژه خیرساز خانه بهداشت روستای مال ملا به همت خیر محترم گراشی و تلاش مجمع خیرین سلامت استان به بهره برداری رسید که جای بسی خوشحالی است.
سید علی احمد زاده ابراز داشت: نقش خیرین در زمینه بهداشت ،سلامت و آموزش بی بدیل است و این خانه بهداشت با کیفیت بسیار بالا کار شده است .
وی گفت: از خیر محترم جناب آقای دکتر حسین سعادت گراشی که در این منطقه کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد بانی کار خیر شدند و همینطور مجمع خیرین سلامت استان به طور ویژه تقدیر و تشکر می کنم .
احمدزاده بیان کرد: خانه بهداشت دیگر که توسط این خیر گرانقدر در روستای موگرمون شهرستان لنده در حال ساخت هست امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد و پس از آن بستری فراهم آید تا نظر خیر محترم برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت منطقه قیام جلب گردد در این راستا از فرماندار شهرستان می خواهم که حمایت کنند و ما هم از خیرین محترم در هر زمینه ای که نیاز به حمایت استانی باشد توجه خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: از خیر گرانقدر این پروژه ، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت و همه همکارانشان که زحمت احداث این خانه بهداشت را کشیدند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

 

 

 

ارسال نظرات