صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حفظ اسلام، ارزش‌های اسلامی و ولایت هدف اصلی شهدا بود گفت: ظرف جمهوریت ایران، اسلام است، اما کسانی که امروز دم از وطن و ایرانیت می‌زنند هیچکدام حاضر نمی‌شوند جانشان را فدای کشورشان کنند و باز هم شهدای راه اسلام، ایران را حفظ می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۳۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین طاهری معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار رضا علیه السلام استان ظهر امروز در مراسم استقبال پاسداران سپاه استان از پیکر شهید رجب حسین زاده با بیان اینکه طبق فرموده شهید مطهری بهترین چیزی که اولیا از خدا درخواست دارند شهادت است اظهار داشت: تمام افراد جامعه حتی متفکران و دانشمندان مدیون شهید هستند، اما شهید مدیون هیچکس نیست حق شهیدان به گردن ما است حق شهیدان این است که وصیت نامه شهدا را بخوانیم و آرمان‌های شهدا را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا برای آرمانی مقدس در این راه قدم گذاشتند و والدین شهدا نیز برای هدفی مقدس فرزندان خود را به جبهه و جهاد فرستادند افزود: ما وظیفه داریم وصیت نامه شهدا را بخوانیم و به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: شهدا سعادتمندی در دنیا و آخرت را برگزیدند و رستگار و جاودانه شدند پیامی که بیشترین فراوانی را در وصیت نامه شهدا دارد بیش از ۹۵ درصد شهدا در وصیت نامه و رفتار عملی شان دفاع از ولایت، اسلام، انقلاب و رهبری امام را سفارش کردند و تا پای جان برای آن ایستادند.

وی با بیان اینکه حفظ اسلام، ارزش‌های اسلامی و ولایت هدف اصلی شهدا از رفتن در راه جهاد و شهادت بوده است که در وصیت نامه شهدا داریم گفت: شهدا برای حفظ ناسیونالیستی و وطن پرستی نرفتند، چون ظرف جمهوریت ایران، اسلام است، اما کسانی که امروز دم از وطن و ایرانیت می‌زنند هیچکدام حاضر نمی‌شوند جانشان را فدای کشورشان کنند و باز هم شهدای راه اسلام، ایران را حفظ می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد توصیه‌ها و سفارش‌های شهدا خطاب به مادران، همسران، دختران شان و تمام زنان جهان اسلام حفظ عفاف و حجاب است آن ارزشی که شهدا در وصیت نامه هایشان سفارش اکید کردند حفظ گوهر گرانبهای عفاف و حجاب بوده است.

وی تصریح کرد: آنگاه که جامعه را بی غیرتی و بی حجابی در بربگیرد اسلام در خطر است این پیام شهداست گوهر ارزشمند عفاف و حجاب است که قدرت هوشمندانه و زیرکانه زنان در برابر مردان تلقی می‌شود زن می‌تواند با حفظ عفاف و حجاب خود را مصون نگه دارد.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: حجاب و عفاف اسلام برای جامعه دینی ما قرار داده است در طول تاریخ و در هیچ آیینی وضعیت بی حجابی قبول نمی‌کرد ایران باستان به مراتب قوانین سختگیرانه تری نسبت به رعایت عفاف حجاب داشتند رعایت حجاب امری شرعی سیاسی و آیین سنتی ایرانی است.

وی اظهار داشت: پیام شهدا به ما این است که خواهرم حجابت را حفظ کند و اسلام گوهر گرانبهای حجاب را برای تو معین کرده است و دشمنان از حجاب تو میترسند پس بیاییم حافظ پیام و آرمان‌های شهدا باشیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان یادآور شد: در عصر انقلاب صنعتی در اروپا ایجاد شد اروپایی‌ها برای دستیابی به نیروی کار ارزان به سراغ زنان آمدند تا در کارخانجات کار کنند و طبق دیدگاه خودشان غرب زن را از اسارت در خانه نجات داد، اما نقشه‌هایی برای استفاده از زنان برای کار داشتند که آن‌ها را در اسارت‌ای سنگین‌تر در کارخانجات و مغازه‌ها قرار دادند؛ و امروز غربی‌ها پشت این شعار‌های توخالی و فریبنده برای زنان سرمی دهند در حالی که غرب بیش از هزار سال از تشخیص جایگاه والای زنان و حقوق آنان از اسلام عقب هستند و زن در قوانین اروپایی‌ها از ابتدا بسیار بی ارزش تلقی می‌کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات