صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 06 June 2024

اگر زنانی همچون شما در زمان امام حسین (ع) بودند کسی جرات نمی کرد آل الله را به اسارت بگیرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع گردان های کوثر شهرری گفت: باید با جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا و حقایق و واقعیت‌های انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۹۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

  سردار یدالله جوانی  در رزمایش «اقتدار گردان‌های کوثر خواهران استان تهران»، در باقرشهر اظهار داشت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران که در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته بودند، حماسه‌ها آفریدند. وی ادامه داد: امام خمینی ملت ایران را بهترین ملت ها نامیدند و فرمودند ملت ما از مردم زمان رسول الله (ص) برتر هستند و اگر گردانه های کوثر و شما زنان سلحضور و انقلابی در زمان امام حسین حضور داشتید چنین اتفاقات و حوادثی در آن زمان رخ نمی داد و اگر زنانی همچون شما در اطراف امام حسین (ع) بودند کسی جرات نمی کرد آل الله را به اسارت بگیرد. و اگر زنانی مثل شما در آن دوران بودند کسی جرات نمی کرد حضرت زهرا (س) را بین در و دیوار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه زنان که در برخی از صحنه‌های مبارزه پیشگام بوده و پا به پای مردان در عرصه‌های مختلف حضور یافته‌اند، عنوان کرد: قطعأ انقلاب پویایی و حرکت رو به جلو خود را حفظ می‌کند و ملت ما در قرن بیست و یکم ملتی تمدن‌ساز خواهد بود که همه موانع را از سر راه انقلاب برداشته و به حرکت آن شتاب می‌بخشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ایران تحت تاثیر هیچ توطئه و خطری قرار نگرفته و در چهله دوم انقلاب به تمدن اسلامی عینیت بخشیده و گام‌های بلندی را در زمینه ظهور برمی‌دارد، در نقطه‌ای قرار داریم که اگر بصیرتمان امام‌گونه باشد، از فراز قله‌ها، دامنه‌ها و صحنه‌های مختلف می‌بینیم که به قله اصلی نزدیک شده‌ایم.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات، جنگ نرم، شناختی و ترکیبی همه قدرت رسانه‌ای خود را بسیج و امکاناتش را برای ایجاد روحیه یأس و ناامیدی و تهاجم به سنگرهای ایمان و معنویت به کار گرفته تا بتواند حرکت انقلاب را متوقف کنند که هرگز موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: نگاه واقع‌بینانه به جمله رهبر حکیم انقلاب از این واقعیت خبر می‌دهد که ملت ایران با گذشت ۴۵ سال مقاومت و ایستادگی به قله‌ها نزدیک شده است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: عده‌ای در داخل، منطقه و سطح بین‌الملل و جهانی در حالی با یاوه‌سرایی پایان انقلاب و جمهوری اسلامی و توهم انقلابی را در ذهن پرورانده و مطرح می‌کنند که رهبر معظم انقلاب نوید داده و به امت می‌گویند خستگی ممنوع، به قله‌ها نزدیک هستیم و باید با امید و شوق به مسیر خود ادامه دهیم.

کار آمریکا تمام است

 

سردار جوانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: فریب سر و صداها و تبلیغات در فضای مجازی  را نخورید و بدانید کار آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ کوشیدند با فریب عمومی مردم را در مقابل ولایت قرار دهند، گفت: در این جنگ شناختی دشمنان طراحی‌هایش را به سمت حمله به سمت رهبری پیش بردند، چرا که می‌دانند مادامی که اتصال بین امت و امام باشد، ملت شکست نمی‌خورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان دریافته‌اند تنها راه قرار دادن ملت در مقابل ولی‌فقیه فریب آن‌ها است، بنابراین با ظرفیت فضای مجازی به میدان آمده و با روایت وارونه و دروغین به دنبال اهداف خود بودند، حال آنکه مقام معظم رهبری چند ماه پیش از اغتشاشات و با پیش‌بینی حوادث پیش‌رو دشمن این بار نیز اشتباه فکر کرده و شکست می‌خورد.

سردار جوانی با اشاره به شکست دشمن در پروژه جنگ ترکیبی، افزود: جبهه استکبار که در طول سال‌های پس از انقلاب با ابزار ترور، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه، جنگ ترکیبی و غائله‌های تجزیه‌طلبی و ده‌ها توطئه دیگر همه تجارب خود را به کار گرفت تا جمهوری اسلامی را شکست دهد اما طراحان آن به شکست خود در این جنگ اعتراف کرده و پذیرفتند جمهوری اسلامی نظامی مستحکم با پشتوانه‌های مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی دشمنان امسال می‌خواستند محرم را بی‌رونق کنند که محرم امسال باشکوه‌تر، بارونق‌تر و مفیدتر از قبل با حضور بیش از ۴ میلیون زائر ایرانی در عراق، حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی جاماندگان در تهران و جای جای ایران نشان داد ملت ایران در اردوگاه امام حسین است.

 

راهبرد فریب برای   میز مذاکره رنگ باخته

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: باید در این مقطع بدانیم دشمنان ما احساس شکست می‌کنند و این احساس واقعی است، ظالمان و ستمگران دریافته‌اند قوه نظامی و تحریم‌ها نتوانسته ملت را از پای درآورد و راهبرد فریب برای پای میز مذاکره رنگ باخته و شرایط در ایران به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که مسئولان برای حل مسائل کشور طراحی راهبردی می‌کنند.

سردار جوانی عنوان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه غلبه بر ایران اسلامی در فریب مردم است، از این‌رو باید با جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا و حقایق و واقعیت‌های انقلاب را به درستی بیان و برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای ارزشمند و باشکوه انقلاب دشمنان را به وحشت انداخته است، ادامه داد: در شرایطی که دشمنان به دنبال دوگانه‌سازی ارزش‌ها، معنویات و حجاب هستند تا بتواند عده‌ای را از نظام جدا کنند، موفقیت جهاد تبیین این است که واقعیت بسیجی نمایان شود.

 

ارسال نظرات