صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین، فرمانده و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا، بیانیه مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۰۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار مسلمی فرمانده و حجت‌الاسلام صمد بهرامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ، در بیانیه ای مشترک چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفتند.

 

 

در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

تاسیس درخشان ترین برگ زرین انقلاب اسلامی ایران با نام مبارک شجره طیبه بسیج مستضعفین در حالی به فرمان بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب در مقطع حساس یعنی پنجم آذر 1358 صادر شد که می بایست با روئیدن نهال اسلامی، در کوتاه ترین زمان تحولی در فرهنگ، جامعه و زندگی مستضعفین رنجدیده و ستم دیده ایران ایجاد و کشور از موهبت و سایه رحمت آن بخوبی و همزمان بهره می گرفتند.

بی تردید ابتکار تاسیس بسیج مستضعفین و ایجاد تفکر و فرهنگ خدمت بی توقع و بی تظاهر به اجتماع، تدبیری هوشمندانه با مشارکتی عظیم برای یاری رسانی جوامع بشری و کمک هدفمند در عرصه های مختلف با ایجاد روحیه امید، مقاومت، حرکت، همبستگی و زندگی شرافتمندانه است.

سازمانی که در آغاز شکل گیری با طراوت یقین، همت و حمیت صادقانه بسیجیانش در خدمت به جامعه برای آبادانی منشاء خیر و سپس در دوران دفاع مقدس مخلصانه و ایثارگرانه پشتوانه ای عظیم و قدرتمتد برای رزمندگان و در عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، خدماتی و ... افتخار و گره گشا گردید.

قطعا ایمان به خدا و خشنودی دعای رهبر و معمار کبیر انقلاب که همواره به صفا و خلوص اینان غبطه داشته و از خدا مسئلت محشوریت با بسیجیانش می نمود، مشارکت بی منتهای بسیجیان در هر عرصه اعم از میادین جنگ تحمیلی، آبادانی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، محرومیت زدایی و خدمات بی وقفه شبانه روزی در راه رضایت خدای منان و شادمانی مردم مظلوم و نیازمند با همه سختیها موجبات شیرینی خدمت بی منت و مجاهدت بیش از پیش شده است.

بذر تمام نشدنی ای که امام (ره ) پنچم آذر ۱۳۵۸ به منظور نشاط، پویایی، عزت، قدرت، اقتدار و تقویت ایمان به وحدانیت حضرت حق در ایران به زمین پاشید، باعث بهره مندی مستضعفین و آحاد مردم جامعه از موهباتش گردید و نه تنها به بارقه امید ملت و کشور اسلامی ایران مبدل شد، بلکه برای ملتهای آزادیخواه و مستضعفین جهان امید آفرین شد.

جریان سازی و بپا خاستن این روزهای ملتهای جهان با سر دادن ندای آزادیخواهی و مقابله و ایستادگی در برابر ظلم ظالمین و مستکبرین و اعلام انزجاز از رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیست و آمریکای جهانخوار زائیده تفکر بصیرانه بسیج است که بی حضور در عرصه کشورهای جهان نور این تفکر در دلها و ذهنهای جهانیان را گستراند و موجبات مقاومت، ظلم ستیزی، یاری به مظلومان و مستضعفین و خلق امید در میان ملتهای مستضعف گردید.

رجاء واثق داریم بسیج مردمی ای که با بصیرت، تقویت ایمان و هدف خدمت به جامعه بشری در مسیر الی الله، زیر سایه ولی امر و امام مسلمین جهان به ریسمان الهی چنگ زند و همواره با یاد خدا خالصانه و صادقانه در همه عرصه ها دین و ناموس خدا را یاری رساند پیروزی و نصرت خدا نصیبش خواهد شد و امید را برای ملت ها به ارمغان می آورد.

سپاه کربلا مازندران با تبریک هفته بسیج مستضعفین، و گرامیداشت یاد شهدای بسیجی، همواره قدردان بسیجیانی است که همپا و همراه سپاه و مردم مستضعف عاشقانه و متواضعانه در همه احوال و اقتضائات مجاهدتی تکلیف مدارانه و مسئولانه در برابر خدا و مردم داشته و دارند.

ارسال نظرات