صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 02 June 2024
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی:

قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در دنیا، مرهون پیشرفت های علمی و پژوهشی نیروهای مسلح است

سردار مهدوی گفت: اگر امروز دشمنان اسلام، معاندان و بدخواهان نظام اسلامی زمین گیر شدند به واسطه همت، تلاش، ابتکار، خلاقیت و نوآوری‌های علمی و پژوهشی جوانان برومند خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح است که این قدرت بازدارندگی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۷۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان امروز در جشنواره امام علی (ع) ویژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی، گفت: امروز در عرصه نیرو‌های مسلح از نظر مباحث علمی و پژوهشی نسبت به دیگر عرصه‌ها عقب‌تر نیستیم و شاید در برخی از زمینه‌ها چند گام جلوتر باشیم.

وی عنوان کرد: به لحاظ حساسیت کار نیرو‌های مسلح و اینکه هر اقدام و فعالیتی نیازمند علم و دانش است؛ همچنین برای رسیدن به خودباوری و استقلال نیازمند حرکت جدی نیرو‌های مسلح به سمت دانش و پژوهش در زمینه‌های مختلف هستیم.

سردار مهدوی افزود: امروز به لطف خداوند و همت بلند جوانان برومند نیرو‌های مسلح در عرصه‌های امنیتی اقدمات خوب و بزرگی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقداماتی که نه تنها امنیت کشور را تأمین کرد بلکه توانستیم در منطقه و جهان به قدرت بازدارندگی برسیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) بیان کرد: اگر امروز دشمنان اسلام، معاندان و بدخواهان نظام اسلامی زمین گیر شدند به واسطه همت، تلاش، ابتکار، خلاقیت و نوآوری‌های علمی و پژوهشی جوانان برومند خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح است که این قدرت بازدارندگی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

وی، به حرکت پرشتاب، بالنده و بازدارنده انقلاب اسلامی در خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هم پا و هم راستا با سایر مراکز علمی کشور توانستند به نوآوری‌ها و دستاورد‌های علمی و پژوهشی در عرصه دفاعی برسند که این مهم منجر به تضمین امنیت کشور و منطقه شده است.

سردار مهدوی، بر ادامه روند پیشرفت‌های علمی در میان نیرو‌های مسلح استان تاکید کرد و گفت: نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی با اقدامات خوبی که در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه‌های ماموریتی خود انجام دادند؛ توانستند در زمینه‌های مختلف حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) عنوان کرد: نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در سال گذشته با توجه به ظرفیت‌های استان؛ دستاورد‌های خوبی را در جشنواره امام علی (ع) و نمایشگاه علمی و پژوهشی ارائه کردند.

وی بر هم افزایی و ارتباط بیشتر نیرو‌های مسلح استان با مراکز علمی و دانشگاهی تاکید کرد و گفت: برای هم افزایی و همدلی بیشتر نیرو‌های مسلح استان، و همچنین شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود و متعدد علمی استان؛ نیاز هست یک مرکز علمی در همین راستا در استان شکل بگیرد.

سردار مهدوی بیان کرد: پیوند مراکز دانشگاهی، علمی و مراکز دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح باعث می‌شود تا کار‌ها بر زمین نماند، راه رسیدن به اهداف تعالی انقلاب اسلامی هموارتر شود و همچنین مانع از بی انگیزه بودن و رها کردن ایده‌های مخترعان و پژوهشگران می‌شود و قطعا خروجی کار‌ها و اقدمات از نظر کمی و کیفی رشد پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) به هماهنگی و تعامل سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی با مراکز علمی، مخترعان، مبتکران، پژوهشگران اشاره کرد و افزود: این هماهنگی به نفع مردم بوده و باعث رفع بسیاری از مشکلات و معضلات در عرصه‌های های کشاورزی، صنعتی، دامداری شده است.

سردار مهدوی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های پژوهشگران به خصوص جوانان پژوهشگر نیرو‌های مسلح گفت: با تعامل، همدلی و هم افزایی نیرو‌های مسلح و مجموعه‌های علمی قطعا شاهد اتفاقات خوبی در پیشبرد اهداف نیرو‌های مسلح خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات