صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 02 June 2024
معاون فرهنگی هنری سپاه استان اردبیل از برگزاری رویداد شهید القدس خبر داد و گفت: این رویداد به مناسبت هفته مقاومت در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۶۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

سید محمد لطیفی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل : از برگزاری رویداد شهید القدس به مناسبت هفته مقاومت خبر داد و گفت: رویداد شهید القدس در راستای ترویج نام و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حل مشکلات مردم در حال برگزاری است.

وی به محورها و عناوین این رویداد اشاره کرد و گفت:اجرای سرود همپای طوفان،اجرای گروه‌های سرود پاتوقی در مسیرهای پیاده‌روی و اماکن پرتردد و همچنین انتشار گسترده در فضای مجازی، شعر و موسیقی ، مسابقه کتابخوانی سردار دل‌ها؛ کتاب عزیز زیبای من (بزرگسالان) و کتاب عمو قاسم (کودکان و نوجوانان)، اجرای مراسمات یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مساجد،  پایگاه‌ها، کانون‌ها از جمله محورهای رویداد  شهید القدس است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان اردبیل گفت: انجام خدمات عام‌المنفعه همچون نان صلواتی، تخفیفات فروشگاهی، آموزش صلواتی، عمرانی به نیت حاج قاسم در کنار اکران فیلم، نمایش فیلم مستند ژنرال در مساجد،  پایگاه و کانون‌ ها، نمایش پاتوقی رهایی در اماکن عمومی مانند مساجد و پایگاه ها از دیگر محورهای این رویداد است.

وی به اقدامات ابتکاری نیز اشاره کرد و گفت:  هر گونه اقدامات ابتکاری در قالب های متنوع فرهنگی هنری برای گرامیداشت هفته مقاومت و پاسداشت مجاهدات های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مورد استقبال  رویداد شهید القدس است.

لطیفی با بیان اینکه بازده زمانی رویداد فرهنگی #شهید_القدس از تاریخ  ۱۰ الی ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲  است گفت: علاقمندان می توانند آثار و اقدامات ابتکاری رده ها را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی گفت: تهیه کارنامه عملکرد نواحی و اقشار سپاه استان با معاونت فرهنگی هنری سپاه استان و تهیه کارنامه عملکرد حوزه‌ها و کانون های مقاومت هر نواحی با مسئولین فرهنگی هنری ناحیه مقاومت و همچنین تهیه کارنامه عملکرد پایگاه ها و واحدهای مقاومت با فرماندهان حوزه های خواهد بود.  

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: از اقشار مختلف و نواحی ، حوزه ، کانون‌، پایگاه و واحدهای موفق و همچنین از منتخبین بسیجیانی که در اجرای رویداد مشارکت داشته باشد، به قید قرعه تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه فعالیت های ابتکاری و خلاقانه رده ها و افراد و مشارکت تعداد بیشتری از کانون‌ ها، پایگاه ها و واحدها در اجرای رویداد امتیاز ویژه ی دارد گفت:  شرکت در رویداد برای عموم مردم آزاد است.

لطیفی یاداور شد:  علاقمندان برای شرکت در رویداد شهید القدس در قالب عکس یا کلیپ حداکثر ۱۰۰ ثانیه توضیحات مناسب  با هشتک گذاری  اعلامی را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: در درج عنوان برنامه و فعالیت #به_نیت_حاج_قاسم  // #ياد_بود_حاج_قاسم// #کتابخوانی_سردار_دلها // #همپای_طوفان // #اکران_فیلم // #نمایش_پاتوقی // #اقدامات_ابتکاری و #... درج شود بهتر است و از اضافه کردن عبارت و کلمه های اضافی به هشتک گذاری ها مانند مقاومت، بسیج، شهرستان و عليهالسلام و ... خودداری شود چون در ارزيابی عملکردهای رده و افراد لحاظ نخواهد شد.

لطیفی گفت:  هرگونه بارگذاری هر گونه محتوا از کانال و یا گروه های مختلف دیگر با عنوان تولید محتوا خوداری شود وهیچ امتیازی برای رده ها و افراد ارسال کننده نخواهد داشت .

ارسال نظرات