صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 31 May 2024
سردار موحد؛

جمهوری اسلامی ایران برای دشمن قائمه مقاومت است/ عقبه راهبردی و سیاسی اعمال تروریستی، قطعا آمریکا و اسرائیل می‌باشد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: امروز یک استوانه و محور مرکزی به نام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که نقش خود را به خوبی انجام داده است و ایران اسلامی برای دشمن قائمه مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۹۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در نشستی صمیمی با روسا، مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان قم اظهار داشت: ایام الله‌ها همچون ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، ۹ دی، ۱۹ دی و ایام مذهبی باید جدی گرفته شوند، چراکه هر کدام یک چراغ راه و مشعلی هستند و دشمن به دنبال این است که آنها را خاموش کند.

وی افزود: هر ۲۲ بهمن یک رخداد و واقعه جدید است و این مردم هستند که هر سال با انقلاب و نظام بیعت می‌کنند، فلذا باید از این ایام کمال استفاده و بهره را در راستای توسعه و گسترش این نهضت اسلامی داشته باشیم.

سردار موحد بیان داشت: مهمترین خصوصیت انقلاب اسلامی، حاکمیت سیاسی اسلام و تشکیل حکومت اسلامی به رهبری امام و همراهی امت است و این بزرگترین نعمت و خروجی انقلاب است.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: نظام سیاسی اسلامی ما مخالف ظلم، ظالم و دست درازی کردن به منافع ملت ها است و در مقابل زورگویان از مظلومان دفاع می‌کند.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی ما به کرامت انسانی معتقد می‌باشد و این ویژگی‌های جمهوری اسلامی است که امروز به یک الگو تبدیل شده و روز به روز در حال گسترش است.

سردار موحد اذعان داشت: شما می‌بینید در طول این ۴۵ سال انواع توطئه‌ها را با هدف بهم زدن امنیت همچون ۸ سال جنگ جهانی تحمیلی، ترورها، خرابکاری‌ها، ایجاد بحران‌های امنیتی، جنگ فرهنگی و اقتصادی بر علیه ما اجرا کردند اما به لطف خداوند، صبر، استقامت و توکل از همه اینها با موفقیت عبور کردیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تصریح بر اینکه فرمول قوی شدن ما مسئولیت پذیری، خطر پذیری، عمل میدانی و توکل است، ابراز داشت: یاد نعمت‌های خدا بر مومنان و تشکر از خداوند بابت نجات در مقابل تسلط و دفع خطرات دشمن که هر کدام از این فتنه‌ها برای براندازی یک کشور و یک نظام بزرگ کافی بود، لازم است.

سردار موحد با بیان اینکه مانباید تسلیم حوادث شده و مایوس شویم و متقابلا بایستی توکل داشته باشیم، گفت: در عین به کارگیری تمام قدرت و نیرو اولاً بایستی توجه داشته باشیم آن چیزی که داریم از خود ما نیست و خداوند به ما عنایت کرده است، چراکه اگر او، امدادهای غیبی و مدد امام زمان در تمام فتنه‌ها نبود، نمی‌توانستیم با موفقیت از موانع و سنگ اندازی‌ها عبور کنیم.

وی عنوان داشت: ما چهار موهبت بزرگ داریم، مکتب بزرگ اسلام ناب محمدی، رهبر بزرگ، ملت بزرگ که در همه صحنه ها حضور فعال دارند و دشمن بزرگ که در صورتی که نترسیم موجب قوی شدن ما می‌شود.

سردار موحد با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این عملیات واقعاً یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و یک تجربه جدید برای جبهه مقاومت بود ضمن اینکه ما هیچگاه این را تجربه نکرده بودیم که اجزای منفصل مقاومت چگونه به هم پیوند می‌خورند.

فرمانده سپاه قم افزود: ما پیش از عملیات طوفان و الاقصی نمی‌دانستیم که آیا یمن انگیزه‌ای برای مقابله با اسرائیل دارد یا خیر و یا اینکه پیوند نهضت لبنان و فلسطین و از سوی دیگر پشتیبانی عراق را تجربه نکرده بودیم.

سردار موحد با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خوبی را طی کرده است، عنوان داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا امروز در صحنه راهبردی و تاکتیکی شکست خورده‌اند بطوری شاهد اقداماتی همچون عدم اجازه ورود آنان به دریای سرخ توسط انصارالله هستیم، که دور از اذهان بود.

وی افزود: طرح خاورمیانه جدید دشمن امروز به بن بست خورده است. رژیم صهیونسیتی روزی اراده می‌کرد که وارد جولان، اردن و لبنان می‌شد اما امروز می‌بینید که در حصار خودش گرفتار شده از شرق و غرب و شمال و جنوب زیر آتش است.

فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد: مشکلات اقتصادی و داخلی، ۵۰۰ هزار نفر مهاجرت معکوس، ۲۴۰۰ کشته و بیش از ۸ هزار زخمی و ارتش شکست خورده امروز گریبانگیر رژیم صهیونیستی شده است و آنان به اذن خداوند به هیچ‌کدام از اهدافشان نرسیدند و در جهان بی حیثیت شده‌اند.

سردار موحد با بیان اینکه عقبه سیاسی اعمال تروریستی، قطعا آمریکا و اسرائیل است، اظهار داشت: تاکتیک یک تابع نقطه‌ای و راهبرد یک تابع مسیری است و وقتی نقاط منفصل را کنار هم می‌گذاریم، به نیت دشمن پی می‌بریم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تاکید بر امنیت کشور بیان کرد: انقلاب ما بر اساس اجتماعات انقلابی رشد می‌کند و حضور مردم در صحنه‌ها باعث رشد انقلاب می‌شود و دشمن بداند که ما انتقام تک تک عر وسک‌های کودکانمان را هم خواهیم گرفت.

سردار موحد خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه تر از هرساله برگزار شود فلذا آمریکا بسیار روی این موضوع حساب باز کرده است و حضور هر یک نفر در انتخابات و راهپیمایی‌ها برای دشمن مهم است ضمن اینکه یک لشکرکشی علیه جبهه استکبار می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات