صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 02 June 2024

امروز رسالت ما خدمت صادقانه و بی منت به کارگران است

حسینیان: امروز رسالت ما خدمت صادقانه و بی منت به کارگران است، در واقع مهم ترین رکن و راهبرد ما حضور پررنگ و اثرگذار در حل مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان می باشد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۲۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسینیان "مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا" به مناسبت هفته بزرگداشت کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران گفت: هر ساله چهار الی یازده اردیبهشت هفته ی کار و کارگر شناخته میشود و همچنین امسال روز جهانی کار و کارگر در تاریخ یازده اردیبهشت جایگذاری شده و در تقویم وزارت کار نه اردیبهشت هم به علت سالروز تدفین سردار شهید برونسی به عنوان روز بسیج کارگری نام گذاری شده است و ما این روز را بعنوان روز قشر بسیج کارگری میشناسیم و همه ساله در این هفته برنامه های متنوع و متعددی را برگزار می کنیم.

وی دیدار کارگران و کارفرمایان با رهبر انقلاب را بعنوان شیرینی این هفته برای جامعه بزرگ کار و کارگر یادکرد و افزود: حمدالله شروع برنامه های ما در سال ۱۴۰۳با دیدار رهبر معظم انقلاب آغاز شد که به نمایندگی بعضی از کارگران و کارفرمایان و شورای بسیج کارگری حضور پیدا کردند و این یک اتفاق قوی، اثربخش و مهم بود و ان شالله این دیدار صمیمی و معنوی نوید بخش اتفاق های خوبی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

حسینیان از اجرای حدود ۱۸۰ عنوان برنامه در هفته کار و کارگر خبر داد و اظهار کرد: با تعاملی که بین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، انجمن ها و شوراهای کارگری و کارفرمایی استان، کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل صمت، تامین اجتماعی و برخی دیگر از ادارت وجود داشته است در این راستا ما را همراهی و جلسات خوبی هم برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا تصریح کرد: در سال جاری و در هفته ی کار و کارگر عناوین برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده ایم که سه عنوان از مهم ترین برنامه ها را تشریح خواهم کرد:
1_ میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری که در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ در روز سه شنبه از ساعت نه و سی دقیقه ی صبح برگزار خواهد شد و مقرر گردیده با حضور مدیران کل فقط خدمت به کارگران عزیز در آن روز را داشته باشیم و از همه ی کارگران دعوت به عمل می آوریم که نکات و دغدغه های خودشان را بیاورند و انشالله بتوانیم در حد توانمان آنها را حل و فصل کنیم.
2_در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲روز چهارشنبه از ساعت ده تا دوازده هم در شهرستان سوادکوه_ پل سفید یادواره شهدای کارگر استان مازندران را با محوریت روز بسیج کارگری و تجدید از برترین های بسیج کارگری خواهیم داشت و از همه ی کارگران، کارفرمایان و خانواده های معظم شهدا دعوت بعمل می آوریم.
3_برنامه پنج شنبه های امید در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ روز پنجشنبه در شهرک صنعتی تشبندان محمود اباد برگزار خواهد شد. در این برنامه چندین شرکتی که دچار آسیب هستند با حضور مدیران عامل مرتبط بازدید میدانی صورت می گیرد و به حل مسائل و مشکلات این شرکتها پرداخته می شود.

وی با اشاره به این موضوع که موارد نامبرده گوشه ای از برنامه های مهم و اثرگذار بسیج کارگری استان بوده است، بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ تمام توانمان را برای خدمت صادقانه و خدمت هرچه بهتر برای قشری که نبی مکرم اسلام بر دستان آن کارگری که دستش پینه بسته بود، بوسه زد، انجام می دهیم.

حسینیان گفت: امروز رسالت ما خدمت صادقانه و بی منت به کارگران است، در واقع مهم ترین رکن و راهبرد ما در حضور پررنگ و اثرگذار در حل مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلاادامه داد: بسیج خودش را بعنوان یک مامن در کنار مردم میداند، کارگران جامعه ما خودشان را ثابت کردند چه در دوران طلایی دفاع مقدس چه در پیچ و خم های مختلفی که انقلاب نیاز داشت پای انقلاب و دستاورد های انقلاب و پای ولایت ایستادند و امروز رسالت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاب می کند تا در حد بضاعت در راستای حل مشکلات و گره های کارگری اقدام نماید.

ارسال نظرات