رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

عزت و عظمت ازآن قرآن/ هیچ گزینه ای در برابر اراده خدا کارایی ندارد

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در آیین پایانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در تبریز عزت و عظمت را ازآن قران خواند و گفت: اگر بخواهیم در عرصه های ملی و بین المللی پیشرفت و امنیت داشته باشیم باید در حفظ عزت و عظمت مسلمانان که عزت و عظمت قرآن است همت کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۲۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی محمدی افزود: راه سعادت جامعه در پرتو معارف قرآنی و عزت بوده که برگرفته از قرآن است و در دوران دفاع مقدس و انقلاب با عمل به بخشی از آن، عزت و عظمت در کشور نصیب ملت و دولت شد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای و حضور ایران در برابر کشورهای قدرتمند، اظهار کرد: دولتمران امریکا اعتقادات و باور ملت ایران را درک نکردند و باور نمی کنند که هیچ گزینه ای در برابر اعتقاد به خدا و اراده خدا کارایی ندارد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از آغاز انقلاب تاکنون دشمنان مدام از گزینه های روی میز خود گفتند در حالی که مردم به رهبری رهبر فرزانه انقلاب که راهش همان راه قران، اهل بیت(ع) و امام راحل است را ادامه می دهند و پای اعتقادات خود ایستادند چنانکه در راهپمائی 22بهمن امسال نیز بار دیگر آن را نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر قرآن را بدانیم و در سایه قرآن و اهل بیت(ع) که سعادت بشر را در پی دارد حرکت کنیم که تعمل و تدبر بر مفاهیم و معارف قرآنی راه نجات همه انسانهاست.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در تبریز از ششم اسفند آغاز شده بود که صبح امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات