خبرهای داغ:
مسئول كاروان راهيان نور پيام نور تبريز:

مي خواهيم نسل سوم انقلاب را با ارزش هاي دفاع مقدس آشنا كنيم

خبرگزاری بسیج: مسئول كاروان راهيان نور پيام نور تبريز با بيان اينكه 180 خواهر در اين كاروان حضور دارند، هدف از اين اعزام ها را تجديد ميثاق با شهدا و آشنا سازي نسل سوم انقلاب با ارزش هاي دوران دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۶۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

اميرحسن علي بيگي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي،‌ افزود: هدف اصلي اين است كه كساني كه در اين دوران حضور نداشته و فقط روايتي از آن دوران را شنيده اند با حضور در اين مناطق در كمترين حالت خود، تصوري از آن دوران داشته و ببينند اين امنيت و آسايش خود را ساده به دست نياورده و عزت خود را مديون چه كساني هستيم.

وي با اشاره به نامگذاري اين كاروان به نام« شهيد علي اكبر جوادي»، تشريح كرد: اين شهيد از شهداي والامقامي است كه در استان ناشناخته مانده در حالي كه به گفته خيلي ها اگر در لشكر شهيد مهدي باكري حضور نداشت اعتقاد بر اين بود تنها شخصي كه مي توانست فرماندهي كند همين شهيد جوادي بود كه تلاش داريم با مزين كردن اين كاروان به نام ايشان، دانشجويان با اين شهيد آشنا شده و سيره ايشان را در زندگي به كار گيرند.

به گفته علي بيگي مدت اين سفر زيارتي از 17 تا 22 اسفند ماه است و دانشجويان در اين مدت از مناطق عملياتي فكه، فتح المبين، هويزه، طلائيه، اروند، شلمچه و پادگان شهيد باكري و دوكوهه بازديد مي كنند كه پايان بخش سفر آن ها، حضور در شهرستان قم و مسجد جمكران خواهد بود.

وي با اشاره به همزماني اين سفر زيارتي با روزهاي فاطميه، اظهار داشت: عزاداري هاي امسال نسبت به سال گذشته به طور حتم بيشتر خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار