فرماندار مراغه:

نیروهای مسلح گوش به فرمان ولایت آماده خدمت هستند‎

خبرگزاری بسیج: فرماندار مراغه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان گفت: نیروهای مسلح کشورمان گوش به فرمان ولایت آماده خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: ارتش و نیروهای مسلح با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، آمادگی کامل برای صیانت از تمامیت ارضی و نظام اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان دارند.
وی اظهار کرد: خدمت به میهن اسلامی، ولایتمداری و شجاعت و روحیه شهادت طلبی از جمله خصوصیات و ویژگی های بارز نیروهای مسلح کشورمان بوده و نمود عینی پیدا کرده است.
محمدی ادامه داد: اگر امروز در عرصه مذاکرات هسته ای به موفقیتی دست پیدا می کنیم، همه به پشتوانه مردمی نظام اسلامی و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان کرد: پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان از نظام اسلامی پشتوانه بسیار مهم و بزرگی برای تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر قدرت های جهان بوده و اجازه هرگونه تفکر تعرض به میهن اسلامی را به هیچ قدرتی نخواهد داد.
فرماندار مراغه خاطرنشان کرد: شهیدان بزرگی چون صیاد شیرازی با نثار خون خود، درس ولایتمداری، شجاعت و شهامت را به نسل های آینده آموختند.
فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز در این آیین گفت: دوام و بقای نظام اسلامی کشورمان به پشتوانه ولایت فقیه و نیروهای مسلح مکتبی و معتقد به اسلام بوده و خواهد بود.
احمد ولی نزاد افزود: اکنون به برکت رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، نظام اسلامی و خون شهدا، با اتخاذ سیاست دفاعی مبتنی بر تفکر ولایت فقیه، ذره ای از خاک میهن اسلامی را تسلیم بیگانگان نکرده و نخواهیم کرد.

ارسال نظرات