از سوي کمیته امداد و خیران؛

3830میلیارد ریال به مددجویان اسکویی و خداآفرین کمک شد

خبرگزاري بسيج: مددجویان و ایتام نیازمند اسکو و خداآفرین از توابع آذربایجان شرقی سه میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی و مساعدت مالی از سوی کمیته امداد و خیران دریافت کرده اند.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۱۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اسکو در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اين خبر، افزود: سال گذشته(سال93) ۲۲۰ وام کارگشائی به مبلغ یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده و علاوه بر این یکی از خیرین نیکوکار شهرستان نیز مواد غذایی به ارزش شش میلیون ریال براي توزیع بین مددجویان دراختیار این نهاد قرار داد.

بایرامعلی اصلانی از کمک مردم نیکوکار این شهرستان به مسلمانان مظلوم یمن نیز خبر داد، بيان داشت: سال گذشته هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات در اسکو جمع آوری شده که ۴۰ درصد نسبت به سال ۹۲ افزایش یافته است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) خداآفرین نیز با اشاره به بهره مندی ۹۴ یتیم تحت حمایت از مساعدت ۴۱۵ حامی نیکوکار اين شهرستا، خاطرنشان كرد: سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی از سوي این خیران به کودکان و ایتام نیازمند شهرستان مساعدت شده و علاوه بر این ۴۶ حامی نیز در قالب «طرح محسنین» با ۶۴ میلیون ریال از ۲۵ خانوار نیازمند حمایت کرده اند.

علی قوچی مساعدت ۴۵۱ میلیون ریالی به ۱۷۳ کودک زیر شش سال دارای سو تغذیه را از دیگر اقدامات سال گذشته در خداآفرین عنوان و تصریح کرد: از این تعداد ۴۹ کودک بهبود یافته و ۵۹ کودک همچنان واجد شرایط دریاف این کمک ها هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار