مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

برای فرداآفرینی، بسیجی بودن و معلم واقعی بودن لازم است

خبرگزاری بسیج: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از معلمان نمونه و برگزیدگان جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان با بیان اینکه پرداخت به حوزه های مختلف جامعه(عمران، صنعت و ... ) نیازمند نیروی انسانی است، گفت: فردا نیازمند تربیت انسان هاست بر همین اساس برای فرداآفرینی بسیجی بودن و معلم واقعی بودن لازم است.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۶۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی توسعه پایدار و دانش بنیان را طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب در سایه درون زایی و با تکیه بر دانایی، اراده و خودباوری عنوان و بیان کرد: وظیفه آموزش و پرورش داشتن برنامه منسجم، هماهنگ و پرداخت به عنصر اصلی تربیت(معلم) و ظرفیت بالای دانش آموزان است تا بتواند برای فردا جامعه کارساز باشد.

وی ادامه داد: اوج لذت و ذوق کار علمی و تربیتی زمانی در جامعه حاصل می شود که علاقه توام با ایمان و اراده باشد همچنانکه نمونه آن را در لحظه لحظه دوران دفاع مقدس دیدیم و امروز این امر می تواند موجب اعتلای پرچم کشورمان در اقصا نقاط دنیا باشد.

پاشایی با تاکید به ایجاد مصونیت در برابر آسیب ها و درونی کردن ارزش ها در نهاد آموزش و پرورش، اظهار کرد: با محدودیت نمی توان کاری از پیش برد و با پرداختن به الگوهای عملی در حوزه های مختلف می توان در نظام تعلیم و تربیت موثر بود.

وی در پایان نظم، برنامه و محبت را از عناصر کلیدی در راه موفقیت برشمرد و خاطرنشان کرد: محبت مرکز ثقل معلمی است که در کنار آن نظم و برنامه ریزی می تواند موفقیت های بزرگی برای جامعه رقم بزند.

آیین تجلیل از معلمان نمونه و برگزیدگان جشنواره علمی-پژوهشی فرهنگیان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

ارسال نظرات