معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا:

نقش فرهنگیان در دفاع مقدس/ مطالبات فرهنگیان به حق است

خبرگزاری بسیج: معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در آیین تجلیل از معلمان نمونه بسیجی و برگزیدگان جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان با اشاره به شعار سال به عنوان همدلی و همزبانی، گفت: آنچه سبب پیروزی در دفاع مقدس شد همین شعار بود که فرهنگیان نیز در آن نقش خود را به خوبی نشان دادند.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۳۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی داداش زاده افزود: همه افرادی که به مدارج عالی دست یافته اند از تربیت معلمان بوده است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب فرهنگیان در برابر تهدیدات دشمن ایستاده اند، اظهار کرد: اکنون که زمان جنگ نظامی به پایان رسیده فرهنگیان باید در زمینه علمی و فرهنگی در برابر تهدیدات دشمنان بایستند.

وی در ادامه سخنان خود مطالبات فرهنگیان را به حق دانست و تصریح کرد: متاسفانه مسئولان هرسال از کنار این مطالبات با وعده و وعید می گذرند که باید به آن رسیدگی کنند تا دشمن از مواضع آنها به نفع خود استفاده نکند.

آیین تجلیل از معلمان نمونه بسیجی و برگزیدگان یازدهمین جشنواره علمی-پژوهشی فرهنگیان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.
ارسال نظرات