قائم مقام سازمان منطقه آزاد ارس:

سپاه مظهر اقتدار ملی و دین مداری است

خبرگزاری بسیج: قائم مقام سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با فرمانده سپاه جلفا به مناسبت هفته پاسدار پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ایران را توفیق الهی عنوان کرد و گفت: سپاه مظهر اقتدار ملی و دین مداری است
کد خبر: ۸۵۲۲۳۶۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

به گزاری خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرخ مسجدی وجود نهادهای انقلابی همچون سپاه و بسیج را موجب استحکام امنیت مرزها دانست و اظهار داشت: امنیت لازمه توسعه همه جانبه است.

وی رسالت منطقه آزاد ارس را جذب سرمایه های داخلی و خارجی و تبدیل به تولید و ارزش افزوده عنوان و بیان کرد: امنیت سرمایه گذاران مهمترین شاخص برای فعالیت های اقتصادی است که به لطف خداوند و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی این منطقه امن ترین مرز جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فرمانده سپاه جلفا نیز در این دیدار ، سپاه را مولود انقلاب خواند و گفت: سپاه در همه زمینه ها که حفظ و تقویت ارزش های انقلاب مطرح باشد، با تمام قوا حضور داشته و نقش آفرین است.

احمد تقی پور، هماهنگی و انسجام نیروهای نظامی و انتظامی در این منطقه را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: یکی از رسالت های مهم سازمان ها و ارگان ها در کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی است و با توجه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب به بهره مندی از توان مناطق آزاد در این زمینه، سپاه با همه توان جهت اجرای منویات ایشان تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات