آینده جامعه مدیون خیران مدرسه ساز است

خبرگزاری بسیج: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی در جلفا با بیان اینکه خیران مدرسه ساز سرمایه های تمام نشدنی عرصه تعلیم و تربیت هستند، گفت: آینده جامعه مدیون خیران مدرسه ساز است.
کد خبر: ۸۵۲۲۷۰۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی کار خیران مدرسه ساز را ساختن ایران در برابر ابرقدرت ها دانست و افزود: اگر امروز پنجه در برابر چنجه دشمن انداختیم همه مدیون از خودگذشتگی این خیران و همت والای آن هاست.
وی ساخت مدرسه به عنوان جایگاه مهم عرصه تعلیم و تربیت را مهم ترین و موثرترین کار خیران در تحصیل علم و دانش فرزندان این کشور عنوان کرد تا دانش آموزان دغدغه ای جز تحصیل علم نداشته باشند.

پاشایی ادامه داد: هم اکنون 33درصد از مدارس کشور به دست توانای 500 هزار خیر مدرسه ساز در سراسر کشور ساخته می شود که به حق باید گفت خیران مدرسه ساز سهم بسزایی هم پای معلمان دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی کار خیرین مدرسه ساز را نوعی عبادت و عدالت در محرومیت زدایی بدون چشمداشت و بی نیاز از هرگونه تمجید قلمداد کرد.

هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی با حضور خیرین مدرسه ساز از سراسر کشور به منطقه ازاد ارس در دانشگاه پیام نور جلفا برگزار شد.

ارسال نظرات