سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس:

سرمایه گذاری نظام سلطه ضربه به بنیان خانواده هاست

خبرگزاری بسیج: سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در اجلاس مجمع عمومی بسیج مراغه گفت : غرب و نظام سلطه سرمایه گذاری عظیمی برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها کرده اند.
کد خبر: ۸۵۲۵۸۴۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید  حسینی افزود:  غرب با صرف سرمایه های هنگفتی در زمینه تولید برنامه ها با ایجاد شبکه ها و رسانه های ماهواره ای، درصدد ایجاد استحاله فرهنگی در جامعه اسلامی و نسل جوان کشورمان است.
وی اظهار کرد: خطر هجمه فرهنگی و رسانه ای غرب، آسیبی جدی و در کمین خانواده ها و نسل جوان جامعه بوده و اهتمام و آگاه سازی در این راستا امری ضروری است.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیکاری به عنوان عامل اصلی به وجود آمدن معضلات اجتماعی چون فقر، بزه و اعتیاد در کنار هجمه های فرهنگی غرب، تهدید و خطری بالقوه برای جامعه جوان کشورمان است.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: همه مسئولان و متولیان فرهنگ کشورمان باید با همدلی و همفکری و فارغ از مسائل جناحی در راستای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه تلاش کنند.
وی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای کشورمان با 5+1 خاطرنشان کرد: نظام مقدس اسلامی اکنون به قدرتی بزرگ در منطقه بدل شده و اگر این فکر را که با کنار آمدن با طرف های مذاکره همه مشکلات حل می شود، سخت در اشتباهیم.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر لزوم ولایت مداری و نقش آن در جامعه تصریح کرد: سیاستمداران و خواص جامعه باید هوشیار باشند چراکه با غفلت و کوتاهی آنها دشمن در مطامع خود پیروز خواهد شد

ارسال نظرات