در تبریز:

تقاطع غیرهمسطح شهیدان پاشایی فردا افتتاح می شود

کد خبر: ۸۵۲۹۹۲۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

خبرگزاري بسيج: شهردار تبریز در بازدید از آخرین مراحل تکمیلی طرح تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی از افتتاح اين طرح در روز نخست تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، صادق نجفی با اعلام اين خبر، افزود: متاسفانه سال‌های گذشته مسیر ورودی آرامستان وادی رحمت از اتوبان شهید کسایی، محدود به یک دالان تنگ و تاریک بود كه این محدودیت موجب می‌شد شهروندان، به خصوص در روزها و مناسبت‌های خاصی که تراکم مراجعه به آرامستان زیاد است، با حجم سنگین ترافیک مواجه باشند.

وی با بیان اینكه با در نظر داشتن این معضل، تدارک و طراحی طرحي که نیاز قدیمی شهر را در این بخش رفع کند، مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفت، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح ورودی وادی‌رحمت از مهر سال گذشته(93) آغاز شد و با پیگیری پرشتاب روند اجرایی، دوشنبه به بهره‌برداری می‌رسد.

نجفی با اشاره به نامگذاری طرح ورودی وادی‌رحمت به نام شهیدان پاشایی اظهار داشت: این حرکت ارزشی و فرهنگی، نماد ارزنده‌ای از مشی جهادی مدیریت شهری تبریز در پیگیری رفع نیازهای عمرانی شهر بوده و با حمایت، هدایت و نظارت گره‌گشای شورای اسلامی شهر، استمرار خواهد داشت.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به دیگر برنامه‌های عمرانی شهر تبریز در خصوص آرامستان وادی رحمت تبریز، بيان كرد: ایجاد بوستان 55 هکتاری ایثار در مجاورت آرامستان وادی رحمت تبریز، علاوه بر تعدیل وضعیت آلودگی هوای ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی در این محدوده، در آرامش و رفاه شهروندان شهرک‌های جنوب‌غربی تبریز، کارساز خواهد بود.

وی خاطرنشان كرد که مجموعه حرکت‌های عمرانی تبریز، در راستای روان‌سازی وضعیت ترافیک، آرامش شهروندان و توسعه فضاهای نشاط‌بخش شهری، در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

صادق نجفی تاکید کرد: با هماهنگی بخش های مختلف زیرساختی در شهر، گره های ترافیکی شهر را یک به یک حل خواهیم کرد.

ارسال نظرات